Ahdistaako muita jatkuva "sotku"??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arghhhhhhhhhhhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arghhhhhhhhhhhhhh

Vieras
Musta tuntuu kun koko ajan pitäis siivota, vaikka paikat päällisin puolin siistejä oiski...Ja pakostahan sitä tavaraa/sotkua tulee kun 2 pientä lasta mutta...Tuntuu, että oon koko ajan kiukkunen ja komentelen vaan isompaa siivoomaan enkä ehi olla lasten kans yhtään koko ajan ajatukset vaan siivoomises, että pitäs sitä ja tätä... :/ Koko ajan on joku paikka sotkus, lasten vaatekaapit, vessat ym. ym...vaikka siivois jatkuvasti. Lasten huonetta en jaksa edes ajatella, sieltä oon kyllä jo enimmät rojut siivonnu mutta koko ajan jotain ihme tavaraa löytyy joka ei kuulu minnekkään mutta ei poiskaan viitti heittää...eri pari sukkia, palapelejä ym ym...Että vali,vali...Oonkohan liikaa neljän seinä sisällä? Ja niin, mies usein illatkin töissä :/

|O Ahdistaa! Ja mies jättää kaiken jälkeensä, ei voi laittaa mitään paikoilleen käytön jälkeen :headwall: Mua ottaa niin välillä päähän tämä ylenpalttinen sekamelska!! |O

no en mä jaksa stressata siitä. Koiralla on karvanlähtö ja tyttö repii aina kaikki kirjat hyllystä alas+levittää kaikki lelut...jos imuroin nyt, on koiran karvat takas illalla, ja jos kirjat laitan hyllyyn, menee 30min niin ne on taas lattialla..

SIIS KYLLÄ AHDISTAA |O Oon aina ollut siisteys intoilija ja mitään ongelmaa ei ole ollut siihen asti kun tuli toinen lapsi joka lähti sitten kävelemään niin.... |O |O |O
En pysy perässä enään keräilemässä tavaroita...

Kyllä elämässä on tärkeempiäkin asioita kun siisti koti MUTTA MINKÄS VOIT JOS OOT SIISTEYS INTOILIJA!

Tietäisitpä vaan. Kirjoitit mun ajatuksia. Olen välillä hermoraunion partaalla ja järkkäilen jatkuvasti tavaroita. Välillä lapsillekin olen kiukkuinen, kun jättävät tavaroita ja sotkevat. Kunpa oppisi siivoamaan vasta illalla, mutta on se ajatus, jos joku vaikka tulee.

Mulla varmaan kotoa perittyä, koska äitini on hysteerinen siivoaja. Aina kun tulee vieraita, voivottelee, että ei ole siivonnut. Vaikka olis kaks viikkoo jynssännyt heitä varten :headwall:

niin turha siiitä siivouksesta on itseään kuluttaa kun olen huomannut että kun siivoaa on viimeistään seuraavana päivänä sama sotku. elikkä siivoan aina joskus mutta muuten jopa ihan viihdyin tavaroiden ja lelujen keskellä =)

Ahdistaa, koko ajan pitäs jotain tehdä ja jos tavarat on siististi paikoillaan vihdoin ja viimein, niin sitten hyllyt tukehtuu pölyyn ja ne kun saa pyyhittyä, niin taas on keittiö täynnä leivänmuruja ja kun ne saa lakastua, niin vessan lattialle pn pissattu jne.... loputon kierre.. ai niin ja noi ikkunat, jestas kun niistä ei näy edes ulos, kun ovat niin paskaset.

oletteko te siivoojat koskaan miettiny, että mitä te siivoatte? jotain omaa traumaa? tunnen muutaman himosiivoajan, ja heillä on kaikilla käsittelemättömiä asioita menneisyydessä ja eivät osaa vain olla.

:wave: Täällä ahistaa kans!
Meillä neljä lasta ja joko olen kokoajan siivoamassa tai jos en,niin sitten on huono omatunto ja ärsyttää joka roju ja pölykerros :(
Just ennenkuin tähän tulin,huokailin tuota telkkuruudun pinnassa näkyvää pölyä,vaikka just eilen imuroin ja pyyhin pölyt aaaarg,no,pyyhin sen taas.

Ahdistaa, ja ihan liikaa...
Mä mielusti siivoskelisin joka päivä mutta se on helpommin sanuttu kuin tehty. Ja usein sitten kun olisi aikaa, ei enää jaksa :ashamed:
Mä koen sen niin, että nyt kun on kotona koko ajan, sitä sotkua ehtii tuijottamaan ihan liikaa, mutta parikin päivää muualla ja kotikin on taas niin siisti mukamas!
Oikeesti meillä on ihan suht siistiä, mut minkäs sitä luonteelleen voi.

Ahdistaa! Pakko siivota jatkuvasti ja sitte toi tiski!!! Välillä tuntuu kyllä siltä että on tosi turhaa, mutta en kestä asua kaaoksen keskellä. Onneks toi pienin ihminen ei ihan vielä tee sotkua tänne...!

Mein 4 v typykkä oppi siivoamaan huoneensa kun räväytin jätesäkkiin kaikki lattialla olevat nippelit ja nappelit. Lopuksi vielä imuroin pienimmätkin,muka tärkeät jutut joilla oli kuulemma juuri leikkimässä...Vanha virsi! Sen jälkeen lattialla ole ollut juur mitään...
Ennen sitä lattiaa ollu nähny vuosiin!!!

vuosien myötä saanu niin hyvän siedätyshoidon, että pienet sotkut eivät ahdista :D tuskin meillä on ikinä tyylikästä ja viimeisen päälle siistiä, edes siinä vaiheessa kun asustan yksin

Yhteistyössä