U
Unelma
Vieras
Kuinka monea ahdistaa joulu jo etukäteen? Me ollaan miehen kanssa tapeltu nyt joulunviettopaikasta kaksi päivää. Mies haluaisi mennä omien vanhempiensa luokse ja minä haluaisin juhlia joulua oman perheeni kanssa. Aatto ollaankin erillään, mutta joulupäivät olisi tarkoitus sukuloida yhdessä. Tällä hetkellä tuntuu vaan siltä, että viettäisin mieluummin vaikka yksin joulun kuin anoppilan vaivaantuneessa tunnelmassa. Siellä ei kenelläkään ole mitään puhuttavaa toisilleen, kaikki vain kyräilevät ja piikittelevät toisiaan ja puhutaan kateellisena pahaa selän takana. En pidä niistä ihmisistä yhtään ja he tuskin pitävät minusta. Mieheni siskot ovat pahimmat ilkeilijät ja jos saisin valita, en näkisi heitä enää koskaan. Minun vanhempani ja sisarukseni taas pitävät miehestäni ja kohtelevat häntä kuin omaa poikaa/veljeä. Minkä ihmeen takia meidän pitää väkisin mennä sellaiseen paikkaan jossa tulee vain paha mieli ja ahdistus??! Minulla menee ainakin joulutunnelma täysin jos joudun jo etukäteen stressaamaan anoppilan vierailusta. Mies on sitä mieltä, että anoppi odottaa meitä sinne, minä olen sitä mieltä, että olisivat vain tyytyväisiä jos minua ei näkyisi ja saisivat olla keskenään.
Blaah. Kellään muulla vastaavia ongelmia?
Blaah. Kellään muulla vastaavia ongelmia?