Järkyttävä raiskaus Nummelassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensiksi Helsingin sanomat kertoo että tekijällä mahdollisesti tummat hiukset.
Vihdin sanomissa ne muuttuivatkin ruskeiksi tai vaalean ruskeiksi.
Yksivärinen takki jossa mahdollisesti vihreää ( miten se on sitten enää yksivärinen :) ?
Sorry ,kunhan totesin.
Minun oven takanani kävi kirvesmies ympäri kännissä etsien "mustaan huppariin " sonnustautunutta
häirikköä joka ei ,Poliisin mukaan ,liity tapaukseen.
Kuinka ollakkaan minä itse soitin ne poliisit ja ne poliisit sanoivat että " heillä oli oikeus etsiä " niin... aseiden kanssa.
Ja minua on häirinnyt että poliisit epäilevät täällä jo kaikkia .
Ja sitten meillä on nämä "leikkipoliisit " jotka ihan oikeasti häiritsevät tutkintaa kun epäilevät kaikkia.
Minä' toivon ja rukoilen että tekijä saadaan kiinni.
Mutta säilyttäkää nyt harkinta kyky kuitenkin.
Onhan se kivaa kun on kutosluokan bemari ja saa näyttää tytöille miehisyyttä.
Se vain että siinä voi käydä huonosti jos toista syyttää syyttä.
Itse olen valmis juoksemaan tekijän vaikka alasti kiinni.
Sen verran vituttaa kun ei normaalisti voi edes palata baarista ettei joku bemari pelle ole soittamassa poliiseille. Olen tehnyt ilmoituksen Karkkilan poliisille että hankin kohta Papan hirvikiväärin ja lasken pesän tyhjäksi jos vielä joku etana tulee peloittamaan oveni taakse.
PS : itse kun yrität auttaa niin näköjään joudut vaikeuksiin.
Olinhan partion apuna mutta näköjään turhaan.
Tämä on juuri se syy miksi ei kannata puuttua muiden asioihin ,näköjään.
Joutuu itse kuseen.

kovasti uhrille.

Tuli ihan ekana mieleen, että eikös ex-uimarin ex-vaimo muuttanut vasta rivariin siellä?

Joku hullu julkkis-vaanija tietty ollut asialla...

Mitenköhän tuollaisesta selviää elämään takaisin?

Voi että kun tollanen joutuiski linnaan loppuiäks, mutta ei, pari vuotta ja on taas vapaana.

Uhrille lähtee kyllä lämpimiä ajatuksia.

Monille ketjussa kirjottaneille ei niinkään lämpöä riitä.

Aamuyöstä 2.1.2011 Enärannassa yksityisasunnossa tapahtui törkeä raiskaus.
Tekijän tuntomerkit ovat seuraavat:
-vartaloltaan hoikka
-noin 180 cm pitkä
-iältään 17–30-vuotias
-ruskeat ja laineikkaat hiukset, jotka ovat mahdollisesti kiinni takaa
-kapeat kasvot, hän on siloposkinen, ei partaa, eikä viiksiä
-yllä tumma, yksivärinen lantiolle ulottuva takki, jossa on mahdollisesti vihreää
-tummat housut, mahdollisesti farkut
-talvikengät
-pipo, jossa on raitoja
-kädessä siniset toppasormikkaat
Raiskaaja puhuu suomea. Mies oli anastanut raiskatun asunnosta myös omaisuutta. Tavarat oli kannettu Ikean sinisessä kassissa pois.
Varastettua uhrin omaisuutta oli muun muassa Toshiba LT Satellite C650 -merkkinen kannettava tietokone.
Poliisi on ottanut tapahtumapaikan välittömästä läheisyydestä haltuun mustan Solifer -merkkisen polkupyörän, jonka ohjaustangon keskiössä on kiinni vaijerilukko. Polkupyörä saattaa liittyä tapahtumiin. Ohessa kuva fillarista.
Jos tiedät tapahtumasta, tuntomerkkeihin sopivasta henkilöstä, tietokoneesta tai fillarista jotain, ota yhteyttä poliisiprofiiliin. Kaikki pieninkin tieto on tarpeen!
Ohessa kuva fillarista, jonka omistajasta tai käyttäjästä toivomme tietoja:

Kaikesta muusta kerrotaan väri mutta ei ihosta: tekijä on siis mamu.

[QUOTE="mamu";23210661]Kaikesta muusta kerrotaan väri mutta ei ihosta: tekijä on siis mamu.[/QUOTE]

On taas aikamoista päättelyä... Enpä ole nähnyt, että kantasuomalaisistakaan ihonväriä mainitaan.

Jos tekijällä oli ruskeat hiukset, ei iho voi olla kovinkaan tumma. Vai oletko usein nähnyt tummaihoista, jolla ruskeat hiukset.

40-vuotias egyptiläismies haki pysyvää oleskelulupaa Norjasta vuonna 1995 vedoten homoseksuaalisuuteensa, josta ilmeisesti saattoi olla jotain haittaa vanhassa kotimaassa. Oleskeluluvan hakemisen aikoihin hän aloitti suhteen 17-vuotiaan norjalaisnaisen kanssa.

7 vuotta myöhemmin egyptiläinen sai Norjan kansalaisuuden. Puoli vuotta tästä eteenpäin, ja suhde 17-vuotiaan kanssa päättyi. Vuoden 1995 ja kansalaisuuden myöntämisen välisenä aikana mies hankki kolme lasta kahden eri naisen kanssa.

Poliisi epäilee miehen raiskanneen viimeisten vuosien aikana 8 naista, joista yksi sittemmin on riistänyt henkensä oman käden kautta.

Pimeää taksia leipätöikseen ajanutta perheenisää epäillään myös raiskausten yhteydessä tapahtuneista törkeistä varkauksista.

Ulkomaalaisdirektoriaatti on päätynyt suosittamaan miehen kansalaisuuden perumista. Mies on ehtinyt jo kantelemaan asiasta maahanmuuttoasioiden valituslautakunnalle. Miehen asianajajan mukaan kansalaisuuden perumiseen ei ole riittäviä perusteita.

http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/innenriks/voldtekt/udi/overfall/5749725/

Alkuperäinen kirjoittaja Näin Norjassa;23210916:
40-vuotias egyptiläismies haki pysyvää oleskelulupaa Norjasta vuonna 1995 vedoten homoseksuaalisuuteensa, josta ilmeisesti saattoi olla jotain haittaa vanhassa kotimaassa. Oleskeluluvan hakemisen aikoihin hän aloitti suhteen 17-vuotiaan norjalaisnaisen kanssa.

7 vuotta myöhemmin egyptiläinen sai Norjan kansalaisuuden. Puoli vuotta tästä eteenpäin, ja suhde 17-vuotiaan kanssa päättyi. Vuoden 1995 ja kansalaisuuden myöntämisen välisenä aikana mies hankki kolme lasta kahden eri naisen kanssa.

Poliisi epäilee miehen raiskanneen viimeisten vuosien aikana 8 naista, joista yksi sittemmin on riistänyt henkensä oman käden kautta.

Pimeää taksia leipätöikseen ajanutta perheenisää epäillään myös raiskausten yhteydessä tapahtuneista törkeistä varkauksista.

Ulkomaalaisdirektoriaatti on päätynyt suosittamaan miehen kansalaisuuden perumista. Mies on ehtinyt jo kantelemaan asiasta maahanmuuttoasioiden valituslautakunnalle. Miehen asianajajan mukaan kansalaisuuden perumiseen ei ole riittäviä perusteita.

Voldtektstiltalt fratatt norsk statsborgerskap - nyheter - Dagbladet.no

Suomessa tuo egyptiläismies saisi Suomen kunniakansalaisuuden ja kutsun Haloselta Linnan juhliin.:)

Tuotakin juttua lukiesssa täytyy ihmetellä miten vietävissä jotkut naiset ovat. Eikö päässä raksuta olleenkaan vai mikä mättää?

[QUOTE="vieras";23210879]On taas aikamoista päättelyä... Enpä ole nähnyt, että kantasuomalaisistakaan ihonväriä mainitaan.

Jos tekijällä oli ruskeat hiukset, ei iho voi olla kovinkaan tumma. Vai oletko usein nähnyt tummaihoista, jolla ruskeat hiukset.[/QUOTE]

Jos tekijä on suomalainen niin satavarmasti osataan kertoa tekijän olevan suomalainen ettei vaan epäillä mamun olevan asialla.

Eikö hiuksia voi värjätä ja toisekseen onko mamulla aina pakko olla tumma iho, vai voiko mamuksi päästä hiukan vaaleammallakin iholla?

Tekijä on vahvaa Suomalaista kantaväestöä, Suomalaistakin Suomalaisempi. Spekulaatio on siis turhaa, arvon plussalaiset.
Nummela on pieni paikka, kuinkahan monta Nummelalaista kuvaukseen sopivaa miestä pidätetään päivässä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22829825:
Islam on rauhanuskonto joka kunnioittaa naista niin paljon että verhoaa naisensa kaapuun vieraiden miesten himokkaiden katseiden ulottumattomiin :D

Oulun saksiraiskaajat, joista lainaamassasi viestissä puhuttiin, olivat kristittyjä. Kristityt raiskaavat enemmän kuin muslimit.