Ahdistava olo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkuvinku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkuvinku

Vieras
Ahdistaa kun lapset roikkuu kyljessä kiinni, tahtovat jotain, meluavat. Ahdistaa kun ne on edes samassa huoneessa. :/
Ahdistaa koiraki kun kulkee perässä kokoajan! Mies ärsyttää kun ei ole kotona.
Toisaalta tekis mieli tehdä jotain mutta äörsytyskynnys ei vaan jaksa alkaa edes miettimään mitään, saatikka toteuttamaan noiden takiaislastenkaan takia. Tulis joku ja veis ne vuorokaudeksi pois.
Ottais koiran mukaan myös. Voisin mennä päiväunille ja nukkua niin paljon kuin haluan, ja voisin vain katsella kattoa hiljaisuudessa ja kuulla omia ajatuksia.

Niinpä niin, toiveissa on hyvä elää. Ei mulla ole sellaista joita pyytäisin. Enkä mä edes halua vinkua nyt edes ketään ylimääräistä meille, en edes hetkeksi.

Ärsyttää niin kovin et tekee mieli huutaa niin että korvat halkeaa ja ääni lähtee!!!
Ärsyttää kun koti on taas kuin hirmmyrskyn jälkeen! Ärsyttää ja ahdistaa tää jatkuva sotku ja meteli!
Vituttaa niin että pää halkeaa ihan just!
Kun vois taikoa lapset pois ja koiran ja miehen hevontuuttiin, ja ittensä johki kauas pois!!
Eikä asiaa auta että menkatki alkoi!!

Miksei voi vaikka ukkostaa ja sataa vanhoja mummoja??
Ruokaaki tarttis laittaa mut ei ny oikeesti yhtään kiinnosta!

Eikö kellään ole tämmöisiä päiviä kun tekis joka asiasta mieli huutaa ja raivota ja olo on kuin räjähtävä aikapommi?

Mä luulen ymmärtäväni sua! Itse kirjoitin hetki sitten tän:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2167684-rankka-kesa-lasten-kanssa/

Eli aika samansorttiset fiilikset... Mua ahdistaa tuo hieno kesäpäivä tuolla ja kuitenkin kökitään kotona ja kaikilla paska fiilis vielä :(.

[QUOTE="väsynyt äiti";26736681]Mä luulen ymmärtäväni sua! Itse kirjoitin hetki sitten tän:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2167684-rankka-kesa-lasten-kanssa/

Eli aika samansorttiset fiilikset... Mua ahdistaa tuo hieno kesäpäivä tuolla ja kuitenkin kökitään kotona ja kaikilla paska fiilis vielä :(.[/QUOTE]

Juuri tuollaista meilläkin on!!
Parempi munki vaan pysyä tässä koneella ja huutaa tänne kuin jatkaa tätä vi.. rääkymistä lapsille ja seinille , koska ne lapset ei mitään kuule!!
Mä niin toivon että koulut alkais jo, ja mun loma loppuis ja voisin näyttää keskaria jokaiselle vastaantulevalle joks tappelee lastensa kanssa!
Tää ei todellakaan ole mitään harmonista!! Tekis mieli vetää pataa jokaista joka tuleekin mun lähelle!!!

Muaki vituttaa just nyt tuo koira, kun oon koko ajan ihan helvetin väsyny, voisin nukkua vaan koko ajan. Ei jaksais liikkua mihinkään kun raajat tuntuu painavan tonnin. Tukka lähtee päästä. Joo, ois pitänyt sillon kymmenen vuotta sit koiraa ottaessa pitänyt tietää, että alkaa kilpirauhanen vaivata :headwall: ja lekuriin ei pääse ennenku maanantaina, ja silloinkaan ne ei tee muuta ku ottavat taas verikokeet. Saan varmaan taas vaan kuulla, miten lääkitystä EI TIPU, koska ne arvot on siinä rajalla!!

Juuri tuollaista meilläkin on!!
Parempi munki vaan pysyä tässä koneella ja huutaa tänne kuin jatkaa tätä vi.. rääkymistä lapsille ja seinille , koska ne lapset ei mitään kuule!!
Mä niin toivon että koulut alkais jo, ja mun loma loppuis ja voisin näyttää keskaria jokaiselle vastaantulevalle joks tappelee lastensa kanssa!
Tää ei todellakaan ole mitään harmonista!! Tekis mieli vetää pataa jokaista joka tuleekin mun lähelle!!!

Mä olen odottanut koulun alkua siitä lähtien, kun tuo kesäloma koululaisilla alkoi :D!
Lohdullista kuulla, että jollain muullakin samat fiilikset... Kaipaisin kaveria, jolle voisin purkaa kaiken tän, onneksi voi nyt edes tänne koneelle purnata, kun kaikki tietty on parhaillaan ulkona kesästä ja auringosta nauttimassa, harmonisesti perheittensä kanssa...NYYH.

[QUOTE="vieras";26736732]Muaki vituttaa just nyt tuo koira, kun oon koko ajan ihan helvetin väsyny, voisin nukkua vaan koko ajan. Ei jaksais liikkua mihinkään kun raajat tuntuu painavan tonnin. Tukka lähtee päästä. Joo, ois pitänyt sillon kymmenen vuotta sit koiraa ottaessa pitänyt tietää, että alkaa kilpirauhanen vaivata :headwall: ja lekuriin ei pääse ennenku maanantaina, ja silloinkaan ne ei tee muuta ku ottavat taas verikokeet. Saan varmaan taas vaan kuulla, miten lääkitystä EI TIPU, koska ne arvot on siinä rajalla!![/QUOTE]

Muakaan ei kiinnosta, ei vaan yhtään lähteä mihinkään lenkille ton koiran kanssa. Mua ärsyttää kun se tuijottaaki mua. Mua ärsyttää kun se pötköttää kokoajan edessä keskellä lattiaa. Tai seuraa heti kun mä edes nousen ylös tästä tuolilta!!
Voiko sen myydä pois????
Mua väsyttää niin kovin, mutta onneks on loma ei tarvii rahdata itteensä lekurille jos vaikka vielä kaupan päälle tulis nyt kipeeks!! Mä en jaksais kammeta itteeni autoon, saatikka mua ei kiinnosta mennä katsomaan ja valittamaan olostani jollekkin arvauskeskuksen sedälle!
Miksei ne voi tulla kotiin ottamaan sulta verikokei, tai miksei sitä voi kaikista mieluiten lähettää sähköpostilla?? Ei tarttis mennä ärsyyntymään lisää? I feel for you. :(

väsynyt äiti" Sulla on osuva nimimerkki!!
Vi*uttaa juuri tuo kun kaikki hehkuttaa naamakirjassakin kuinka hieno ilma, ja kuinka ovat polskuttelemassa vedessä tai grillaamassa. Joo, joo, sori mut mun lapset viettää tän päivän kotona ja saavat tuta miltä tuntuu kun ei vaan vois äitiä ny vähempää kiinnostaa onko lapsillani kivaa vai ei.. Pooistuis ny vaan mun silmistäni, vaikka juuri niitten kanssa polskuttelemaan. Ni katotaan oisko niillä kivaa meijän vinkujen kanssa! Mä voin tulal kans rannalle mutta poltan vaan tupakkia ketjussa ja vittuilen jokaiselle kakakralle joka tunkeutuu mun reviirille levittelemään suatanan hiekkalelujaan tai roiskimaan vettä tai hiekkaa kun juoksevat mun ohi!!

väsynyt äiti" Sulla on osuva nimimerkki!!
Vi*uttaa juuri tuo kun kaikki hehkuttaa naamakirjassakin kuinka hieno ilma, ja kuinka ovat polskuttelemassa vedessä tai grillaamassa. Joo, joo, sori mut mun lapset viettää tän päivän kotona ja saavat tuta miltä tuntuu kun ei vaan vois äitiä ny vähempää kiinnostaa onko lapsillani kivaa vai ei.. Pooistuis ny vaan mun silmistäni, vaikka juuri niitten kanssa polskuttelemaan. Ni katotaan oisko niillä kivaa meijän vinkujen kanssa! Mä voin tulal kans rannalle mutta poltan vaan tupakkia ketjussa ja vittuilen jokaiselle kakakralle joka tunkeutuu mun reviirille levittelemään suatanan hiekkalelujaan tai roiskimaan vettä tai hiekkaa kun juoksevat mun ohi!!

:hug: Oot mainio :)! Älä tästä ärsyynny, ethän ;D?
Oisit varmasti sopivaa seuraa mun tän hetken vitutusmielentilaani, voitas yhdessä valittaa! Oon kans niin ärtynyt lapsiini ja kaikkeen ympärillä tapahtuvaan. Vedän vaan suklaata ja vellon kotona. Pitäis varmaan kans aloittaa tupakinpolttelu...

[QUOTE="väsynyt äiti";26736849]:hug: Oot mainio :)! Älä tästä ärsyynny, ethän ;D?
Oisit varmasti sopivaa seuraa mun tän hetken vitutusmielentilaani, voitas yhdessä valittaa! Oon kans niin ärtynyt lapsiini ja kaikkeen ympärillä tapahtuvaan. Vedän vaan suklaata ja vellon kotona. Pitäis varmaan kans aloittaa tupakinpolttelu...[/QUOTE]

Mä olen niin paljon mässänny tavaraa turpaani et hoikempia ällöttäis!
Ja mua ahdistaa se et kuinka paljon sitä mättöö mahtuu, ja kuinka iso mun maha on tällä hetkellä!!
Ja toi koiranrotkale valuttaa tota kuolanmäärää, ja sit kun ärähdän sen pois mun naaman edestä ni sit se tuijottaa mua ja mun mättöä jostain salaa niin et mä tunnen sen katseen! Argh!!!
Vedin äsken huiviini yhden satsin lihapiirakkaa makkaralla ja kaikenmaailman höysteillä et tuli huono olo!!
Mutta hetken oon turta, kun ruoka valtaa mun aivotki jo tällä määrällä. Istunki niin että vatta roikkuu haaroissa!!! Tai sellainen olo on.
Tul tänne vaan, ja tuo ne sun kauhukakarat kans ni järjestetään nyrkkeilymatsi, ihan vain meidän viihdykkeeksi??

Ihanaa kun ukkostaa ja alkoi satamaan. ihanaa kun katselen lempiohjelmia telkusta.
Ihanaa kun olen yksin tällähetkellä, tunnin päästä voin olla toista mieltä.
Ihanaa kun on puhelin äänettömällä.

[QUOTE="juu";26737646]Ihanaa kun ukkostaa ja alkoi satamaan. ihanaa kun katselen lempiohjelmia telkusta.
Ihanaa kun olen yksin tällähetkellä, tunnin päästä voin olla toista mieltä.
Ihanaa kun on puhelin äänettömällä.[/QUOTE]

Sulla on tilanne hallussa just niinkuin mä haluaisin itselleni!
Saako lapset laittaa jo nukkumaan? 0:)

Tutulta kuulostaa. Minä olen koko päivän koittanut siivota ja lapset sotkee samaan aikaan. Nyt lähti mehut pois ja en vaan jaksa. Tuntuu ihan turhalta. Löhöän ja nukutan vauvaa, nakkaan hanskat naulaan ja syön mansikkakakkua :)

En ymmärrä kuinka koti räjähtää ihan totaalisesti käsiin silloin kun kaikki on kotona lomalla. Kahdessa päivässä ihan umpimielinen kaaos! Lapset tappelee ja hermot on kireällä. Haaveilin lomasta lasten kanssa, ajattelin, että sitten meillä on kivaa, tehdään kaikkea hauskaa, ollaan rannalla ja ulkoillaan ja otetaan rennosti. Mutta jeah... haaveet kaatuu. Miehenkin kanssa piti tapella ihan turhasta. Meni monta kuukautta seesteistä eloa.

Lapset taistelee keskenään, huutaa: "se on minun, se on minun!" mikä lelu on kenenkin ja kuka käveli jonkun käden päältä, rikkoi jotain, yksi itkee ja toinen nauraa. Tyttö leikkasi otsatukkaan kynsisaksilla kolon.

Ja minua ahdistaa, kun ajattelen, että minun on täytynyt tehdä kasvatuksessa jotain väärin. Tai sitten olen muuten vain viallinen kun tämä oleminen ei ole minusta yhtään miellyttävää. Mietin, että näissä kolmessa on ihan tarpeeksi minulle ja millaista olisikaan jos lapsia olisi vaikka 6 tai enemmän? Miten suurperheellisillä pysyy langat käsissä? Nostan hattua.

Taidan kohta jatkaa siivoamista korvatulppien kanssa :)

"mehut poissa"
Onneks mulla ei ole kuin kolme lasta. Kaksi kouluikäistä, ikävä kyllä. ;)
Seuraavana kesänä kyllä laitan lapset leireille aina toisen leirin jälkeen..
Miksi ennen koulunalkua ei ole "otamme kiukuttelevat lapset"-leirejä???

Yhteistyössä