ahdistava tilanne:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies tapaili eromme jälkeen toista naista.he erosivat ja me aloimme miehen kanssa uudelleen seurustella.
kolme päivää heidän eronsa jälkeen nainen ilmoitti että hänellä on sukupuolitauti mutta ei suostunut kertomaan mikä.
minulle hän kertoi kun tapasin naisen että hänen mielestään hän on miehelleni parempi vaihtoehto ja että tautiin ei kuole,että toki kun me olemme yhdessä on ikävää että kyseinen tauti miehellä todennäköisesti on mutta ongelmaa ei olisi jos mies olisi hänen kanssaan:O
lopulta nainen paljasti että tauti on kondylooma.sanoi ottaneensa aiemmin tautiin pillereitä ja sen jälkeen tauti ei ole vaivannut.ja kehoitti menemään miestä testeihin.
mies meni,mutta ei sitä voi todeta jos ei näkyviä muutoksia ole(eikä välttämättä tulekaan vaikka olisi tauti tarttunut) eikä tautiin ole pillereitä mitä ottaa.
eli nyt mietin,koska naisen pitäisi tietää taudista paljon kun sairaanhoitaja on,keksikö nainen koko taudin?
valehteli pillereistä ja testauksesta ja tuo yhdessä ton ihmeellisen kommentin kanssa laittaa vähän miettii...
ja miksi ilmoitti vasta kolme päivää eron jälkeen taudista eikä heti eron yhteydessä...

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Todennäköisesti halusi vaan v*ttuilla sulle. Käy parin kk:n päästä papa-kokeessa niin selviää onko sulla se.

no mä en ole ollu yhdynnässä miehen kans naisen ja miehen eron jälkeen ilman kortsua.mut tietty on käsien kautta voinu tarttua.

kondylooma hoidetaan penslauksella tai jäädyttämällä tai laseroimalla syylät. siihen ei ole pillereitä. se akka vaan vedätti sua.

täältä lisäinfoa: http://www.tohtori.fi/?page=9172918&id=5082501

ja täältäkin löytyy: http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/tietopankit/seksitaudit/papilloomavirus_kondylooma/

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
kondylooma hoidetaan penslauksella tai jäädyttämällä tai laseroimalla syylät. siihen ei ole pillereitä. se akka vaan vedätti sua.

joo mä tiedän et vedätti siinä ja siks mietin keksikö koko tauti-jutun.
varsinkin kun vielä sanoi että taudista ei olis haittaa jos hän olis miehen kans.
voiko olla niin tyhmä nainen et kuvittelee mihen kipittävän hänen luokseen sen takia et he voisivat harrastaa seksiä ilman kortsua????:O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras(ap):
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:

joo mä tiedän et vedätti siinä ja siks mietin keksikö koko tauti-jutun.
varsinkin kun vielä sanoi että taudista ei olis haittaa jos hän olis miehen kans.
voiko olla niin tyhmä nainen et kuvittelee mihen kipittävän hänen luokseen sen takia et he voisivat harrastaa seksiä ilman kortsua????:O

no mä luulen että justiin sen takia se sen taudin keksi! ja aatteli tollatavalla "kostaa" sen, että he erosivat ja mies palasi sinun luoksesi.

kuule noita tommosia naisia on aika paljon.

Yhteistyössä