ahdistuneisuushäiriö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskainen

Vieras
Minulla ilmeisesti todettiin edellä mainittu. Aloitin lääkityksen (cipralex) ja olen syönyt niitä jo neljä päivää, mutta tuntuu että olo vain on pahentunut. lääkäri kyllä sanoi että lääkkeet vaikuttavat vasta parin viikon päästä. nyt on kyllä aika toivoton olo siitä että tulisi päivä jolloin olo tuntuisi hyvältä. Minulla tuli aika voimakkaita fyysisiä oireita. Pelottaa niin paljon tulevaisuus. pelkään niin paljon että kädet tärisee ja rintaan painaa. Kerokaa teidän kokemuksia. haluan mennä takaisin töihin ja haluan että kaikki on normaalia, niin kuin ennen...

Noissa SSRI-lääkkeissä on se huono puoli että alkavat vaikuttaa vasta viikkojen päästä ja saattavat tehdä todellakin alussa olon vielä pahemmaksi!! Etkö saanut mitään mietoja rauhoittavia näin ensi alkuun? Mutta kunhan lääkkeet vaikuttavat, uskon että elämä helpottaa, näin ainakin itselläni!

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta harmaana:
Noissa SSRI-lääkkeissä on se huono puoli että alkavat vaikuttaa vasta viikkojen päästä ja saattavat tehdä todellakin alussa olon vielä pahemmaksi!! Etkö saanut mitään mietoja rauhoittavia näin ensi alkuun? Mutta kunhan lääkkeet vaikuttavat, uskon että elämä helpottaa, näin ainakin itselläni!

en halunnut muita lääkkeitä vaikka tarjosi nukahtamis lääkkeitä ja muita. Mä oon kestäny tätä huimausta ja tuskasuutta jo 3:ta kuukautta ni enköhän mä kestä 2 viikkoa, olo on paha kyllä, mutta byt on vaan ajatus, etten mä tästä parane. että onkohan tää nyt sit tätä, että ei se voi olla vaan tätä, kyllä se on jotain muuta. kun sais noi ajatukset pois.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Minulla sama lääkitys, alkuoireilu kesti reilun viikon. Sitten helpotti ja olo on hyvä.

mä haluan töihin takas, ja nyt tuntuu ettei se oo ikinä mahdollista. mä en halua itkee, mä oon ihan liikaa itkeny ja itkeny...

Minulla Citalopram-lääkitys ja olen syönyt tätä useampaan otteeseen ja aina alkuoireet kestäneet parista viikosta-neljään viikkoon ja oireet tänä aikana pahentuneet mutta sitten helpottaneet ja sen jälkeen ei ole ollut mitään oireita. Voimia ja tsemppiä, kyllä se siitä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta harmaana:

en halunnut muita lääkkeitä vaikka tarjosi nukahtamis lääkkeitä ja muita. Mä oon kestäny tätä huimausta ja tuskasuutta jo 3:ta kuukautta ni enköhän mä kestä 2 viikkoa, olo on paha kyllä, mutta byt on vaan ajatus, etten mä tästä parane. että onkohan tää nyt sit tätä, että ei se voi olla vaan tätä, kyllä se on jotain muuta. kun sais noi ajatukset pois.
Jos yhtään lohduttaa niin voin sanoa että kyllä se helpottaa! Nuo ajatuksetkin kyllä loppuu kunhan lääkkeiden vaikutus kunnolla alkaa! Tsemppiä!