ähh, miten mä kerron tän miehelle, vai kerronko ollenkaan???

:D ai tää oliki saanu naisia liikkeelle.. :D niin siis tilasin ne ihan vaan netanttilasta.. sellasia kilon paketteja, jotain..minkäs nimisiä ne nyt olikaan..en voi mennä kurkkaan kun mies tuli just lasten kans sisälle :D ei oon ollu vaan hissksiin asiasta.. ja meinasin, että taitaa mennä lahjaksi, ei ne mitään erikoisia ollu :/ muutaman maistoin, ja täytyy sanoa, että pettymys valtasi mielen.. :/ mutten kyl puhu miehelle mitään jos ei se joulun alla kysele, että mitäs lahjoja sitä paketoin.. :saint: ei sen nyt ihan kaikkea tarvi tietää :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
:D ai tää oliki saanu naisia liikkeelle.. :D niin siis tilasin ne ihan vaan netanttilasta.. sellasia kilon paketteja, jotain..minkäs nimisiä ne nyt olikaan..en voi mennä kurkkaan kun mies tuli just lasten kans sisälle :D ei oon ollu vaan hissksiin asiasta.. ja meinasin, että taitaa mennä lahjaksi, ei ne mitään erikoisia ollu :/ muutaman maistoin, ja täytyy sanoa, että pettymys valtasi mielen.. :/ mutten kyl puhu miehelle mitään jos ei se joulun alla kysele, että mitäs lahjoja sitä paketoin.. :saint: ei sen nyt ihan kaikkea tarvi tietää :saint:

ja mie jo täällä oottelen vesi kielellä et milloin pimpottelet oven takana repullinen suklaata mukana :( :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
:D ai tää oliki saanu naisia liikkeelle.. :D niin siis tilasin ne ihan vaan netanttilasta.. sellasia kilon paketteja, jotain..minkäs nimisiä ne nyt olikaan..en voi mennä kurkkaan kun mies tuli just lasten kans sisälle :D ei oon ollu vaan hissksiin asiasta.. ja meinasin, että taitaa mennä lahjaksi, ei ne mitään erikoisia ollu :/ muutaman maistoin, ja täytyy sanoa, että pettymys valtasi mielen.. :/ mutten kyl puhu miehelle mitään jos ei se joulun alla kysele, että mitäs lahjoja sitä paketoin.. :saint: ei sen nyt ihan kaikkea tarvi tietää :saint:

ja mie jo täällä oottelen vesi kielellä et milloin pimpottelet oven takana repullinen suklaata mukana :( :xmas:

:D hehee, taijanki laittaa sulle ylläriks ne..joku kerta tua vaan oven taa ja pimpottaa ja juosta piiloon :xmas:
 

Yhteistyössä