Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:ai tää oliki saanu naisia liikkeelle..
niin siis tilasin ne ihan vaan netanttilasta.. sellasia kilon paketteja, jotain..minkäs nimisiä ne nyt olikaan..en voi mennä kurkkaan kun mies tuli just lasten kans sisälle
ei oon ollu vaan hissksiin asiasta.. ja meinasin, että taitaa mennä lahjaksi, ei ne mitään erikoisia ollu :/ muutaman maistoin, ja täytyy sanoa, että pettymys valtasi mielen.. :/ mutten kyl puhu miehelle mitään jos ei se joulun alla kysele, että mitäs lahjoja sitä paketoin.. :saint: ei sen nyt ihan kaikkea tarvi tietää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:ai tää oliki saanu naisia liikkeelle..
niin siis tilasin ne ihan vaan netanttilasta.. sellasia kilon paketteja, jotain..minkäs nimisiä ne nyt olikaan..en voi mennä kurkkaan kun mies tuli just lasten kans sisälle
ei oon ollu vaan hissksiin asiasta.. ja meinasin, että taitaa mennä lahjaksi, ei ne mitään erikoisia ollu :/ muutaman maistoin, ja täytyy sanoa, että pettymys valtasi mielen.. :/ mutten kyl puhu miehelle mitään jos ei se joulun alla kysele, että mitäs lahjoja sitä paketoin.. :saint: ei sen nyt ihan kaikkea tarvi tietää :saint:
ja mie jo täällä oottelen vesi kielellä et milloin pimpottelet oven takana repullinen suklaata mukana:xmas: