H
hermot menee
Vieras
Raskasta taas hengittää, tulee ihan inhottava ja hikinen olo... Tällasta ollut päivittäin monta kertaa nyt raskauden aikana, 16. rv vasta menossa... Alkanut jo joskus ehkä 11. viikolla? muistaakseni. En oo nyt varma. Tuntuu kun mun hengittämässä ilmasssa ois liika vähän happea ja raskasta hengittää, joutuu vetää oikeen syvään henkeä. Yöllä välillä herään ja sit tuntuu samalta enkä saa nukuttua.
Neuvolassa sanottiin että voi johtua siitä jos kohtu painaa verisuonta mutta eihän se nyt vielä voi painaa? Tai ainakaan tolla 11. viikola voinut. Tai sitten kuulemma voi johtua siitä jos verenpaine laskee äkkiä? Enpä tiiä ku tää tunne tulee vaikka istuisin paikoillani vaan. Hb oli hyvä (139)... Ja verenpaine tais olla 116/68.
Mitä mä teeeeeeeeen ja mikä tähän auttaa?
Neuvolassa sanottiin että voi johtua siitä jos kohtu painaa verisuonta mutta eihän se nyt vielä voi painaa? Tai ainakaan tolla 11. viikola voinut. Tai sitten kuulemma voi johtua siitä jos verenpaine laskee äkkiä? Enpä tiiä ku tää tunne tulee vaikka istuisin paikoillani vaan. Hb oli hyvä (139)... Ja verenpaine tais olla 116/68.
Mitä mä teeeeeeeeen ja mikä tähän auttaa?