V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhutko nyt vasemmistoliiton Paavo Arhinmäestä?Osa jalkopallofaneista menee otteluihin vain tappelemaan
En usko että hän on tappelijaPuhutko nyt vasemmistoliiton Paavo Arhinmäestä?
En. Miten tämä Soinin kannattama Mill... jotain?Puhutko nyt vasemmistoliiton Paavo Arhinmäestä?
Arhinmäki toi Suomeen väkivaltaisen jalkapallofanikulttuurin...En usko että hän on tappelija
Mistä se kävi sen hakemassa ja milloin?Arhinmäki toi Suomeen väkivaltaisen jalkapallofanikulttuurin...
Jos toi on todennettavissa niin siitä voipi rapsahtaa tuomio yllytyksestä väkivaltaan."Poliisit närkästyivät muutamia vuosia sitten, kun vasemmiston nuorisojohtaja Arhinmäki nähtiin jalkapalloseura Jokereiden katsomossa väkijoukon mukana herjaamassa heidän tapettuja kollegoitaan.
– Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen, kuului Jokereiden kannustushuuto.
Tanskalainen Steen Christensen oli surmannut teloittamalla poliisit Eero Holstin ja Antero Palon1997.
Järkyttävää käytöstä vasemmistoliiton puheenjohtajalta, joka oli tuolloin Vasemmistonuorten puheenjohtaja. Ymmärrettävästi poliisit loukkaantuivat tästä, ja Helsingin rikospoliisi kertoikin asiasta Murharyhmä-lehdessään. Puhumattakaan surmattujen omaisista."
Jos toi on todennettavissa niin siitä voipi rapsahtaa tuomio yllytyksestä väkivaltaan.
Mä jotenkin luulen, että mikään jalkapalloseura ei kovin kauaa moista huutoa "kannatuksena" kuuntele.
Meinaan, että jos mä olisin pelaaja niin pallo jäis paikalleen kunnes moinen "kannatusjoukko" on kannettu ulos.
Parempaa jne...Jos toi on todennettavissa niin siitä voipi rapsahtaa tuomio yllytyksestä väkivaltaan.
Mä jotenkin luulen, että mikään jalkapalloseura ei kovin kauaa moista huutoa "kannatuksena" kuuntele.
Meinaan, että jos mä olisin pelaaja niin pallo jäis paikalleen kunnes moinen "kannatusjoukko" on kannettu ulos.
Minäkin koitin katsoa jotain lähdettä mutta en löytänyt muuta kuin puskista huutelua.yritin etsiä sitä LINKKIÄ tällaiseen asiaan, löytyy suomi24,hommaforumia yms
Mutta toki tuomittavaa tuollainenkin, oli sitten vaan mukana tai huuteli joukkojen mukana.
Jalkapallofaniryhmät on kyllä niin lapsellisia porukoita, ei kiinnosta itse laji yhtään, saadaan vaan syy käyttäytyä huonosti.
Eli et usko asian tapahtuneen niin kauan, kun YLE ja HS eivät siitä sinulle henkilökohtaisesti kero?Minäkin koitin katsoa jotain lähdettä mutta en löytänyt muuta kuin puskista huutelua.
Ei kannata uskoakaan ennen kuin näkee edes mistä juttu on peräisin. Ettei olisi omasta päästäEli et usko asian tapahtuneen niin kauan, kun YLE ja HS eivät siitä sinulle henkilökohtaisesti kero?
Onhan tuo Arhinmäen huutelu ollut jo vuosia sitten julkisuudessa, mut sä näemmä olet niin nuori ettei muisti kanna niin pitkälle.Ei kannata uskoakaan ennen kuin näkee edes mistä juttu on peräisin. Ettei olisi omasta päästä
Ööh... mä en ole ihan nuori.Onhan tuo Arhinmäen huutelu ollut jo vuosia sitten julkisuudessa, mut sä näemmä olet niin nuori ettei muisti kanna niin pitkälle.
Onhan tuo Arhinmäen huutelu ollut jo vuosia sitten julkisuudessa, mut sä näemmä olet niin nuori ettei muisti kanna niin pitkälle.
Mä muistan poliisimurhat erittäin hyvin.On niitä urbaanilegendoja ennenkin väitetty todeksi
En ole tähän törmännyt aiemmin vaikka poliisimurhat muistan hyvinkin, sä varmaan löydät lähteen tälle jutulle?
Jep, olin juuri äitiyslomalle jäänyt kun tuo tapahtui siksi jäänyt niin mieleen.Mä muistan poliisimurhat erittäin hyvin.
Siinähän idiootti aseella uhaten varasti hotellin kassasta melkein kakssataa ja luuli olevansa suurrikollinen.
Ei tommoista koskaan voi vapaaksi päästää kun älykkyytensä on mitä on.
Miksi haukut ulkomaalaista idiootiksi, oletko rasisti?Mä muistan poliisimurhat erittäin hyvin.
Siinähän idiootti aseella uhaten varasti hotellin kassasta melkein kakssataa ja luuli olevansa suurrikollinen.
Ei tommoista koskaan voi vapaaksi päästää kun älykkyytensä on mitä on.
Miksi haukut ulkomaalaista idiootiksi, oletko rasisti?
No sua vaivaa dementia.Ööh... mä en ole ihan nuori.
Poliittinen muistini kantaa ajalle jolloin presidentit olivat Kekkosia.
Kerro sinä kun tunnut tietävän.heh, opetteleppa ensin mitä rasismi on, ja koita sit uusiks olla nokkela.
Äh en jaksa, tekee sulle ihan hyvää joskus ottaa selvää asioista eikä vaan huudella epämääräisiä kommentteja.Kerro sinä kun tunnut tietävän.