ai ai ai ai...sattuu mahaan ihan helvetisti (älä avaa jos ällöttää) :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyhyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyhyh

Vieras
oon tänään käyny kakalla 2 kertaa, on ollu ummetusta.. mutta nyt sattuu niin perkeleesti alamahaan etten tiä miten päin olis, luulen et on edelleen tosta ummetuksesta johtuvaa. ruokavaliomuutos, sit määrättiin 2vkoo sitten yks lääke mikä aiheuttaa kans ummetusta.. uskallanko mä nyt ottaa laxoberon tippoja vai pahentaakohan se vaan...jos siis ei olekaan ummetuksesta johtuvaa tää kipu? :$

[QUOTE="nepa";24574234]no vi-siblin tekee paskasta sellasen liukkaan eikä se ole lääke vaikka apteekissa myydään.Toimii.[/QUOTE]

en pääse ennen huomista iltapäivää kylille ja ei ole kun noita tippoja vaan kotona.

[QUOTE="Kirsi";24574715]Osta peräruiskeita,esim.Microlax auttaa nopeammin.Jos kipu kovenevaa ja vatsan alueella,voipi olla umpparikin.[/QUOTE]

mä otin nyt niitä tippoja, en tosiaan ennen iltapäivää pääse liikenteeseen. kipu on ihan alavatsalla. just semmonen "kakkahätäkipu"

[QUOTE="hei";24575038]Jos et kivun kanssa pärjää lähde lääkäriin. Onko kakkaa tullut millon viimeksi? Onko paineltaessa maha pehmeä vai pinkeä?[/QUOTE]

Huomasinkin nyt että vatsa onkin tänään toiminut kahdesti. Millaista uloste oli?

[QUOTE="hei";24575057]Huomasinkin nyt että vatsa onkin tänään toiminut kahdesti. Millaista uloste oli?[/QUOTE]

kovaa. mut nyt ei ole kyllä aavistustakaan koska viimeks on toiminu maha. oisko viikko sitte.

Lämmin haude vatsalle ja käsin hierot ympyrän mallisesti myötäpäivään vatsaa. Varsinkin sivuista painata kovempaa hieroessa. Niin ja makoillessa tehdä tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla tää toimii aina;24575354:
Lämmin haude vatsalle ja käsin hierot ympyrän mallisesti myötäpäivään vatsaa. Varsinkin sivuista painata kovempaa hieroessa. Niin ja makoillessa tehdä tämä.

ok :) meen makoileen sohvalle lämpösen pyyhkeen kera :)

Yhteistyössä