Ai että mua ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tara.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tara.

Jäsen
20.04.2013
245
0
16
Joskus talvella soitti puhelinmyyjä ja kysyi saako lähettää ilmaisen näytepaketin bambusukkia ja jonkun sheiverin. Piti olla täysin ilmaista ja pystyä perumaan heti kun haluaa. No soitin sen näytepaketin jälkeen että perutaan kaikki. No he sanoivat että onnistui ja kirjataan ylös. No sitten tuli uusi paketti. Lähetin takaisin ja sanoin että olen perunut lähetykset. No nyt tuli pelkkä lasku ilman pakettia. Soitin ja he sanoivat että juu olet perunut ei tarvitse maksaa. No äsken tuli taas lasku ja paketti. Soitin äsken että olen perunut enkä aijo maksaa. No he käskivät lähettää takaisin ja sanoivat että heitä lasku roskiin.

Mitäs jos vielä tulee laskuja tai paketteja ? Entä onko muita joille sattunut sama ? Firma on Step by Step

Tuon takia en ikinä tilaa puhelimessa mitään vaikka olis miten ilmasta, kohteliaasti vaan kieltäydyn. Usein jää myyjä inttämään että miks en ota kun ilmaseks saan, mutta yhtään en luota siihen mitä sanotaan. Joskus ivallisesti naureskellu myyjä, että ei sitten jos ei ilmanen raha kelpaa. Joopa joo, lisää semmonen varmaan menekkiä..

Mä oon aina sanonut JOKAISELLE pmyyjälle, että en halua mitään maksullista enkä ilmaista. Eli en yhtikäs mitään. Nykyisin jätän kännyn auki pöydälle. Paras höpötti siellä vielä 6 minuutin kuluttuakin... eipä paljon suunvuoroa siis olisi ollut jaossa.

Yhteistyössä