ai että mua ärsyttää!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kun menen johonkin liikkeeseen yksin (siis esim huonekalu kauppa..katsastus asema.. jne jne. ) niin aina mä saan sellasta palvelua VARSINKIN miehiltä, että "mees nyt ..öhöm.."rouva" (pientä hymähtelyä ) kysyyn mieheltäs lupa.." joo, mä tiedän olevani joidenkin mielestä ehkä hieman nuorehkon näkönen, mutta sama se sille!! luulis että ne munki rahat kelpaa ihan yhtä hyvin kuin muidenki!! tai sit jos oon miehen kans, ni myyjät ei vilkasekkaan mua, vaan kaikki selvitetään miehelle?!?! niinku vaikka jos ollaan valittemassa tapetteja, meillä se on enempi minä joka näistä sisustuksellisista asioista päättää! |O |O |O :headwall:

Mua sit taas ärsyttää et jos haluu rauhassa vaan katella niin aina joku hyökkää kimppuun ja kysyy voiko palvella, jos vastaa että vaan kattelee niin se jää taakse roikkumaan ihan ku mä olisin pöllimässä jotain sieltä. :o Sit taas ku haluaa apua niin sitä ei saa mistään tai sit monen tunnin odottelun jälkeen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:o en ole koskaan saanut tuollaista palvelua/kohtelua

En minäkään :)
Autokauppoja en yksin edes kiertele joten siitä en osaa sanoa, mutta muita asioita hoitaessani saan aina todella hyvää ja ystävällistä palvelua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
Sinäkö sitä ruokailuryhmää lähdit päivällä kattomaan? Löytyikö? :)

joo, löyty! ja löyty myös mieluinen sohva.. mutta mutta.. mies...... mites mä sen suostuttelen? :whistle:

Vahingossa kaadat piimät vanhalle sohvalle? tai vahingossa leikkaat saksilla kankaat rikki? :D Tai jos on pieniä lapsia ni niitten syyks :D Sit voit kertoo et oli siel kaupas kyl ihan ok sohvakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Sinäkö sitä ruokailuryhmää lähdit päivällä kattomaan? Löytyikö? :)

joo, löyty! ja löyty myös mieluinen sohva.. mutta mutta.. mies...... mites mä sen suostuttelen? :whistle:

Vahingossa kaadat piimät vanhalle sohvalle? tai vahingossa leikkaat saksilla kankaat rikki? :D Tai jos on pieniä lapsia ni niitten syyks :D Sit voit kertoo et oli siel kaupas kyl ihan ok sohvakin...

Mä voin lainata meidän koiria teille, on syöny meidän sohvankin rikki. =) Pureskelee muutenkin huonekaluja. :x

Me ollaan huomattu miehen kanssa asioilla liikuskeltaessa seuraavaa: miespuoliset myyjät puhuvat vain mulle eivätkä ole miestäni huomaavinaan, kun taas naispuoleiset puhuvat vain miehelle eivätkä ole minua huomaavinaan. Hassua! On toistunut useissa paikoissa =) Ei se muuten haittaa, mutta on outoa, jos kysyn naispuoleiselta myyjältä jotain, niin miehen pitää hetken kuluttua kysyä sama kysymys uudelleen, että saataisiin vastaus.

Yhteistyössä