Ai että ukko pihalle jos se sanoo että muijan pitää laihduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina sanotaan, että miehellä on oikeus erota naisesta jos tämä lihoaa eli ei ole enää sama nainen jonka kanssa mies rupes olemaan. No entäs jos nainen on ylipainoonen seurustelun alussa, mutta laihtuu vuosien myötä, niin mites asia sitten on.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aina sanotaan, että miehellä on oikeus erota naisesta jos tämä lihoaa eli ei ole enää sama nainen jonka kanssa mies rupes olemaan. No entäs jos nainen on ylipainoonen seurustelun alussa, mutta laihtuu vuosien myötä, niin mites asia sitten on.

mun mies on myöntänyt että mun laihtuminen oli sille alkuun kova pala. nyt kyllä tykkää kovasti kaventuneesta olomuodosta, mutta tykkäsi se musta ihan yhtä paljon isompanakin.

Monet miehet saattaa muuttua mustasukkaisiksi kun vaimoke onkin hoikka :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:

Monet miehet saattaa muuttua mustasukkaisiksi kun vaimoke onkin hoikka :D

:D

aina sanotaan? Ei kai, en minä vaan ole ennen tätä ketjua kuullut kenenkään sanovan?

Ja edelleen, eroon on oikeus kummalla tahansa ja eron myös saa, ei siinä kysellä syitä ;)

Ja joo, olet oikeassa, onhan tuossakin tapauksessa nainen sitten lahduttuaan erinäköinen kuin silloin kun hellustelu alkoi :D Hyvä pointti kyllä :D Ehkei parisuhteessa lihavat saa laihduttaa eikä laihat lihoa? :laugh:

Minusta uhkailu ja kiristys ovat syitä joista kannattaa harkita tosiaan jatkaako yhdessä miehen kanssa vai ei.

Minun mieheni on sanonut että huomaa että olen pyöristynyt, ja että nykytilanne on vielä ok, mutta että älä anna kertyä yhtään enempää massaa. Itse olen käskenyt sanomaan jos on aihetta, ja olen iloinen että mies niin myös tekee sen sijaan että hautoisi päässään kuinka vaimosta on tullut etovan näköinen..
Sillä on eroa, sanooko vai uhkaileeko.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

aina sanotaan? Ei kai, en minä vaan ole ennen tätä ketjua kuullut kenenkään sanovan?

Ja edelleen, eroon on oikeus kummalla tahansa ja eron myös saa, ei siinä kysellä syitä ;)

Ja joo, olet oikeassa, onhan tuossakin tapauksessa nainen sitten lahduttuaan erinäköinen kuin silloin kun hellustelu alkoi :D Hyvä pointti kyllä :D Ehkei parisuhteessa lihavat saa laihduttaa eikä laihat lihoa? :laugh:

No tällä palstalla on tullut monta kertaa tuo asia esiin. :D

Joo pitää pysyä samassa painossa koko ajan. Mutta kuinkas sitten raskausaika? :o

Ketju täynnä lihavia kiukkuisia naisia =)
Miksi oletat kaikkien olevan kiukkuusia kun heillä vain on eriävä mielipide ap:n kanssa?

Ei tarvi mitään olettaa. Riittää kun lukasoooo ketjua hiukan:D

Ulkonäkö on naisille vain niin herkkä paikka, etenkin ne läskit;)

Minusta uhkailu ja kiristys ovat syitä joista kannattaa harkita tosiaan jatkaako yhdessä miehen kanssa vai ei.

Minun mieheni on sanonut että huomaa että olen pyöristynyt, ja että nykytilanne on vielä ok, mutta että älä anna kertyä yhtään enempää massaa. Itse olen käskenyt sanomaan jos on aihetta, ja olen iloinen että mies niin myös tekee sen sijaan että hautoisi päässään kuinka vaimosta on tullut etovan näköinen..
Sillä on eroa, sanooko vai uhkaileeko.

Toi onkin hyvä juttu, että mies tietää jotta voi asiasta sanoa ihan asiallisesti.
Tiedän muutaman kaverini joilla mies ei saa kommentoida mitään ulkonäköön liittyvää, koska kaikki otetaan vastaan haukkumisena. Tässä kohden mä luulen, että kyseessä on se, että nämä naiset tiedostavat itse ylipainonsa ja se on jostain syystä seikka jonka kanssa ei olla sinut. Se että on sinut esim liikakilojen suhteen ei kait tarkoita ettei asialle voi tehdä jotain. Toki jos viihtyy kropassaan kaikkien kilojen kanssa niin mitäpä siinöä mitään muutoksia tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Musta on täysin eriasia sanoo aiheesta kannustavasti kun esittää uhkavaatimuksia. Uhkavaatimukset parisuhteessa on musta aina huono juttu.

Oli sanottu jo aiemmin useamman kerran kannustavasti ja nyt sitten esitetty uhkavaatimus.

No tällä palstalla on tullut monta kertaa tuo asia esiin. :D

Joo pitää pysyä samassa painossa koko ajan. Mutta kuinkas sitten raskausaika? :o

Ainakin täällä meillä en voisi vaimoani enempää tällä hetkellä rakastaa.

:heart: Ja viikkoja nyt 35+ jtn =)

No täälläpä on läski lätissyt oikein urakalla :laugh:

Suora uhkaus on typerää, mutta vaikkapa viidennen kehoituksen jälkeen ihan ymmärrettävää. Olettaen siis, että uhkauksen saaja on aiemmin ilmaissut tarttuvansa kehoitukseen. Oli kyseessä mikä tahansa asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Musta on täysin eriasia sanoo aiheesta kannustavasti kun esittää uhkavaatimuksia. Uhkavaatimukset parisuhteessa on musta aina huono juttu.

Oli sanottu jo aiemmin useamman kerran kannustavasti ja nyt sitten esitetty uhkavaatimus.

Jaa no mä en ole lukenu alkuperästä ketju. Uhkavaatimuksella koitetaan kumppani muuttumaan vasten omaa tahtoaan ja sillon mun mielestä kunnioitus on aika pahasti hukassa.
Ja onko siihen laihduttamiseen annettu edellytyksiä eli aikaa? tai salikortti tms

niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
ei se 10kg ole vielä paljon,mutta sitähän tulee lisää jos jatkaa samanlaisilla elintavoilla.

siihen ei välttämättä elintavat vaikuta jos painoa tulee. on olemassa myös sairauksia

niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
ei se 10kg ole vielä paljon,mutta sitähän tulee lisää jos jatkaa samanlaisilla elintavoilla.

siihen ei välttämättä elintavat vaikuta jos painoa tulee. on olemassa myös sairauksia

90% tapauksista ne läskit on aiheutettu ihan syömällä,siinä on turha enää selitellä :whistle:

90% tapauksista ne läskit on aiheutettu ihan syömällä,siinä on turha enää selitellä :whistle:

kiitos itselläni tauti aiheuttaa, ennen niin hoikka,nykyään pulleampi eikä sitä laihdu vaikka mitä tekis. joten katso peiliin ääliö!!