Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
Pitäiskö ottaa ero? :x :x
Toki, jos palsta saisi päättää.
:attn: Jätä se sika!! :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
ei se 10kg ole vielä paljon,mutta sitähän tulee lisää jos jatkaa samanlaisilla elintavoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Kovin vähästä te olette miestä pihalle laittamassa![]()
Toki onhan toi vähän rumasti sanottu juu,mutta eikös se mies ole silloin oikeassa ja mistä te isohkot naiset tiedätte mitä miehenne pään sisällä ajattelee teidän muodoistanne :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Volare:Eikös tällä palstalla muutenkin laiteta ukkoja pihalle ihan mitättömistä syistä? Ja oikeassahan mies oli, voisi tietenkin asian nätimminkin sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Kovin vähästä te olette miestä pihalle laittamassa![]()
Toki onhan toi vähän rumasti sanottu juu,mutta eikös se mies ole silloin oikeassa ja mistä te isohkot naiset tiedätte mitä miehenne pään sisällä ajattelee teidän muodoistanne :saint:
sä sensijaan et saa miestä pihalle vaikka se hakkaa, haukkuu, ryyppää ja paneekin varmaan muita, sitäpaitsi sähän oot tosi läski!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eipä plussan lihavat naiset tunnu ollenkaan leppoisilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
![]()
pakko se kai on. Koska onhan toi yhtä paha asia kun vaikka alkoholismi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
![]()
Todellakin. Onko tota ronkkimista jatkunut jo kauankin? Sun on hei pakko nyt ottaa vaan ittees niskasta ja heittää tollainen törkimys pihalle. Mieti edes lapsias jos et kunnioita itseäs sen vertaa. Voimia!!! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
![]()
Todellakin. Onko tota ronkkimista jatkunut jo kauankin? Sun on hei pakko nyt ottaa vaan ittees niskasta ja heittää tollainen törkimys pihalle. Mieti edes lapsias jos et kunnioita itseäs sen vertaa. Voimia!!! :hug:
Kohta 9vuotta :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja joops:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
ei se 10kg ole vielä paljon,mutta sitähän tulee lisää jos jatkaa samanlaisilla elintavoilla.
En tietenkään suuttuisi, jos mies sanoisi, että "Sun pitäisi vähän laihduttaa", mutta jos se esittäisi uhkavaatimuksen "Mikäli et laihduta, niin otan susta eron" -tyyliin, niin ihan varmasti suuttuisin. Sävy on vähän eri ja uskoisin, että myös motivaatio lausahdusten takana. Ap:n tapauksessa vielä kyseinen mies on itsekin ylipainoinen, niin toivottavasti hoitelee sitten tasapuolisuuden nimissä omatkin yököttävät läskinsä veke.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Volare:Eikös tällä palstalla muutenkin laiteta ukkoja pihalle ihan mitättömistä syistä? Ja oikeassahan mies oli, voisi tietenkin asian nätimminkin sanoa.
Juu eipä ole yhtä tai kahta ketjua ollut jossa kehutaan ja nareskellaan kuinka pienestä syystä on annettu miehille kenkää perseeseen. Nyt sitten ei kestetä pientä kritiikkiä omaan painoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
No jos mä en tosta tykkäisi ja mies tekisi silti,niin kyllä mä eron ottaisin![]()
Ei sentään parisuhteessakaan raiskata voi?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Kovin vähästä te olette miestä pihalle laittamassa![]()
sä sensijaan et saa miestä pihalle vaikka se hakkaa, haukkuu, ryyppää ja paneekin varmaan muita, sitäpaitsi sähän oot tosi läski!
No mutta jos on tosi läski TÄYTYY sietää kaikkea tota, koska on LÄSKI
Ainakin tällä logiikalla.
Auts, avaan jo varjon. :ashamed:
Anteeksi jo valmiiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
No jos mä en tosta tykkäisi ja mies tekisi silti,niin kyllä mä eron ottaisin![]()
No niin, nyt peesaan Bitchiä. JOS ei itse tykkää eikä halua, sanoo sen ja mies jatkaa, niin se on yhtä kuin raiskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kohta 9vuotta :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.
No niin, nyt peesaan Bitchiä. JOS ei itse tykkää eikä halua, sanoo sen ja mies jatkaa, niin se on yhtä kuin raiskaus.