Ai että ukko pihalle jos se sanoo että muijan pitää laihduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
...jos mun mies esittäisi tollasen uhkavaatimuksen että laihdu tai jätän sinut, niin sitten joutaa mun puolestani kyllä mennäkin.

mutta onko paljon eroa siihenkään, jos esim. nainen esittää vaatimuksen "raitistu tai joudat mennä..."

No ei. Mutta silloinhan miehelläkin on valta sanoa naiselle, että jos ei kelpaa niin lähde menemään.

Niin, mutta kärjistykset sikseen ja omaan arvoonsa. Toimivassa parisuhteessa kelpoisuusasiat käsitelläänkin hieman eri tavoin. Luokitus- ja rankingjärjestelmä on ollut jo alitajuisesti mukana alusta alkaen ja jatkossa kummankin osapuolen omavalvonta ja keskikinäinenkin seuranta- ja laatujärjestelmä toimii, ja jonka mukaan mm. palautteen anto ja vastaanotto tapahtuu läheisyysperiaatteen mukaisesti yhteisesti sovittuun standardiin sitoutuen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.

Pitäiskö ottaa ero? :x :x

Toki, jos palsta saisi päättää.

:attn: Jätä se sika!! :attn:

;)

pakko se kai on. Koska onhan toi yhtä paha asia kun vaikka alkoholismi.

Todellakin. Onko tota ronkkimista jatkunut jo kauankin? Sun on hei pakko nyt ottaa vaan ittees niskasta ja heittää tollainen törkimys pihalle. Mieti edes lapsias jos et kunnioita itseäs sen vertaa. Voimia!!! :hug:

Kohta 9vuotta :attn:

Se kyllä lopettaa kun pyydän ja tietää että inhoan sitä.

Ja silti ronkkii tahallaan,vaikka tietää että inhoat sitä?

Minusta ulkonäköön liittyvät uhkavaatimukset parisuhteessa kertovat jossain määrin pinnallisesta elämänkatsomuksesta. Vaikea kuvitella oman mieheni huomauttavan lihomisesta, mutta jos olisin muuttunut ilkeäksi, nalkuttavaksi juoruämmäksi, se olisi varmasti vakavan keskustelun paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Miseliini:
Minusta ulkonäköön liittyvät uhkavaatimukset parisuhteessa kertovat jossain määrin pinnallisesta elämänkatsomuksesta. Vaikea kuvitella oman mieheni huomauttavan lihomisesta, mutta jos olisin muuttunut ilkeäksi, nalkuttavaksi juoruämmäksi, se olisi varmasti vakavan keskustelun paikka.

Jos käsketään laihduttamaan se ei välttämättä ole ulkonäöllinen uhkavaatimus. Mies voi olla hyvin kypsä katsomaan esim .diabeetikkovaimon itsetuhoa sokerin ja rasvan läträyksen voimalla ja tietty lihavuus siihen päälle..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja pintaliito:
Alkuperäinen kirjoittaja mum:
Sie varmaan BB sanot että toki kultamussukka aloitan laiduttamaan heti paikalla rakas jos se sun sikapossu sanoo sulle että alas läski muija laihduttaa tai otan eron :kieh:

Ei kannata lihoa, niin ei tule tuollaisia kommentteja :xmas:

sä olet sairaan rasittava, pinnallinen p***ska

:heart: Tai sitten minulla on muutakin tekemistä, kuin syöminen, niin ihanaa kuin se onkin :)

Ja vaikka syökin, niin ihanaa kuin se on minunkin mielestä, pitäisi ehkä kunkin kohallaan miettiä jotain syömisen vastapainoksi, varsinkin jos on lihavuuteen taipuvainen. Mielestäni kylläkin on niin, että pikkasen pyöree on paremman ja terveemmän näköinen kuin monet "piipertäjät", jotka lähinnä näyttää kuolemaa tekeviltä törröttävine olkapäineen ja kylkiluineen.

Mutta, meitähän on moneen junaan...

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Minä olen heittänyt muijan pihalle ylipainon takia. Hoikasta naisesta turpos armoton läski. Ei vaan kestänyt katsella semmosta "ympäristörikosta":D

Nykyinen naiseni on 166/56 :p

jaa, onnen tyttö se sinun entinen muijasi, kun pääsi sinusta eroon

Tätä voisin kyllä peesata =)

Alkuperäinen kirjoittaja wanaha eukko:
mulle pysyy aina täysin käsittämättömänä se että millä rahkeilla mies mitään laihdutusta vaatii naiseltaan, jos itse kuitenkin on Uuno Turhapuron kaksoiveli, sivusta seuranneena olen todennut että mitä nuhjakkeempi äijä itse on sitä enemmän on otsaa vaatia naiselta...

Kyllä mä taas tiedän että mies on pysynyt samoissa mitoissa kun akka on turvonnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja pintaliito:
Alkuperäinen kirjoittaja mum:
Sie varmaan BB sanot että toki kultamussukka aloitan laiduttamaan heti paikalla rakas jos se sun sikapossu sanoo sulle että alas läski muija laihduttaa tai otan eron :kieh:

Ei kannata lihoa, niin ei tule tuollaisia kommentteja :xmas:

sä olet sairaan rasittava, pinnallinen p***ska

:heart: Tai sitten minulla on muutakin tekemistä, kuin syöminen, niin ihanaa kuin se onkin :)

Ja vaikka syökin, niin ihanaa kuin se on minunkin mielestä, pitäisi ehkä kunkin kohallaan miettiä jotain syömisen vastapainoksi, varsinkin jos on lihavuuteen taipuvainen. Mielestäni kylläkin on niin, että pikkasen pyöree on paremman ja terveemmän näköinen kuin monet "piipertäjät", jotka lähinnä näyttää kuolemaa tekeviltä törröttävine olkapäineen ja kylkiluineen.

Mutta, meitähän on moneen junaan...

Itse sanoisin ihanteeksi sen normaalin painon.

mä muistan kun kirjotin tänne, kun olin ylpeä kun sain viimesetkin raskauskilot pois, että "jee, nyt mies menee kanssani naimisiin" - oli siis vitsailtu yhdessä että kun paino on XX niin häät on tosiasia. joillekin sekin oli vaan ihan kamala ja hirveä juttu ja miun mies suorastaan kamala sika ja minä pelkkä säälittävä kynnysmatto :D
tuli vaan mieleen tästä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Minä olen heittänyt muijan pihalle ylipainon takia. Hoikasta naisesta turpos armoton läski. Ei vaan kestänyt katsella semmosta "ympäristörikosta":D
Nykyinen naiseni on 166/56 :p
jaa, onnen tyttö se sinun entinen muijasi, kun pääsi sinusta eroon
Toivottavasti on onnen tyttö, minä ainakin olen onnen poika nykyisen kanssani :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Kovin vähästä te olette miestä pihalle laittamassa :whistle:

Toki onhan toi vähän rumasti sanottu juu,mutta eikös se mies ole silloin oikeassa ja mistä te isohkot naiset tiedätte mitä miehenne pään sisällä ajattelee teidän muodoistanne :saint:

Se mitään rumasti oo sanottu, jos laihduttamaan pyytää. Mun mielestä ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Mun mies herättää mut monesti niin että yöllä ronkkii mun kakkosta.

Pitäiskö ottaa ero? :x :x

Toki, jos palsta saisi päättää.

:attn: Jätä se sika!! :attn:

;)

pakko se kai on. Koska onhan toi yhtä paha asia kun vaikka alkoholismi.

Todellakin. Onko tota ronkkimista jatkunut jo kauankin? Sun on hei pakko nyt ottaa vaan ittees niskasta ja heittää tollainen törkimys pihalle. Mieti edes lapsias jos et kunnioita itseäs sen vertaa. Voimia!!! :hug:

Kohta 9vuotta :attn:

Se kyllä lopettaa kun pyydän ja tietää että inhoan sitä.

Ja silti ronkkii tahallaan,vaikka tietää että inhoat sitä?

:laugh: :laugh: Joo joo

Siis miksei nainen saisi heittää miestä pihalle uhkavaatimuksen takia jos miehenkin on ok heittää nainen pihalle kilojen takia? :D Eihän kukaan pakota suhteessa pysymään, omille teilleen vaan jos ei kerran yhteisymmärrystä löydy. Taitaa joitain miestensä nyrkkeilysäkkinä ja/tai kynnysmattona toimivia reppana-naisia harmittaa kun toiset ei ota ihan kaikkea vastaan mieheltäänkään... :D

Itse olen ainakin toistaiseksi hoikka, mutta mielummin olisin läski sinkku kuin yhdessä ukon kanssa joka heittää ultimatumin pöytään kun ei ulkonäkö miellytä. Löytäähän noita aina uusia, en paljoa jäisi kaipaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Onko se täysin pinnallista jos pyytää tai vaikka ihan vaatii kumppaniaan pitämään itsestään huolta ?

On, mutta äijän saa panna pihalle, ihan mistä syystä tahansa, se on naisen oikeus, mutta miehellä ei ole oikeutta pyytää mainitsemiasi asioita, kummallista.

Kerrankin KKK:n kanssa samoilla linjoilla. Eihän miehetkään mitään robotteja ole, on niilläkin omat mieltymykset ja toiveet kumppaniaan kohtaan ja jos ne eivät kohtaa niin tarviihan sitä jotain tehdä. Vaikka sit näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Kerrankin KKK:n kanssa samoilla linjoilla. Eihän miehetkään mitään robotteja ole, on niilläkin omat mieltymykset ja toiveet kumppaniaan kohtaan ja jos ne eivät kohtaa niin tarviihan sitä jotain tehdä. Vaikka sit näin.

Mut on täällä moneen kertaan leimattu pinnalliseksi, juuri tämän painoasian tiimoilta, ja sen etten lyhyiden miesten kanssa seurustelis.. Oon sit varmaan ainut tällä palstalla, jolla on jotain kriteerejä mahdollisen kumppanin ulkomuotoa koskien, muut ottaa riemusta kiljuen, minkä törkyturvan tahansa.

Mut on täällä moneen kertaan leimattu pinnalliseksi, juuri tämän painoasian tiimoilta, ja sen etten lyhyiden miesten kanssa seurustelis.. Oon sit varmaan ainut tällä palstalla, jolla on jotain kriteerejä mahdollisen kumppanin ulkomuotoa koskien, muut ottaa riemusta kiljuen, minkä törkyturvan tahansa.

Ei oo kato Politically Correct sanoo ettei tärkein arvo olekaan se sisäinen kauneus :D Tai että ettei mies arvosta naisessa eniten hänen ihanaa luonnettaan.

Mä taas oon sitä mieltä, et jos kumppani muuttuu ulkonäöllisesti suhteen aikana, ja se sitten häiritsee... ei olekaan koskaan aidosti rakastanut. Rakastaminen tulee mun mielestä ihan muista asioista kun siitä mitä silmä näkee.

Ei oo kato Politically Correct sanoo ettei tärkein arvo olekaan se sisäinen kauneus :D Tai että ettei mies arvosta naisessa eniten hänen ihanaa luonnettaan.

No hohhoi :D Eiköhän jokainen ihan ensin siihen ulkonäköön ihastu. Mutta jos ei ole mitään muita syitä yhdessä pysyä niin aika heikoilla on suhde viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa keski-ikä lähestyä ja ulkonäkö väkisinkin rupsahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jotkut miehet arvostavat luonnetta

Ei vissiin se mies ainakaan joka erolla uhkas. Se hänelle suotakoon.

Jos mies ei ole vaimoon tyytyväinen syystä tai toisesta, pitäiskö kaikki vaan niellä ja elää onnettomana elämänsä loppuun asti? Siinä pelossa että pidetään pinnallisena..

Siis mä en tajua mitä siinä nyt niin kamalaa on jos tässä ko. tilanteessa erotaan? Mies ei halua ylipainoista naista, nainen ei halua miestä joka esittää uhkavaatimuksia, eiköhän kumpikin ole onnellisempia yksin tai toisenlaisen kumppanin kanssa? Miksi juuri naista tässä tilanteessa arvostellaan? En ymmärrä.