Ai juu, rippijuhlista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Meinaan ainakin tällä tiedolla tarjota:

Kinkkuvoileipäkakku
kalavoileipäkakku
kasvisvoileipäkakku(pieni)

kalapiirakka(lohi,,?)
kinkkupiirakka

lihapasteijoita
munariisipasteijoita
kasvispasteijoita

kanasalaatti, jossa fetaa, jäävuorisalaattia, oliiveja,paprikaa,ananasta, sipulia/purjoa, kurkkua, tomaattia+ pari laatua kastikkeita
vihreä salaatti, jossa salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, rypäleitä+ kastikkeet
(ajatuksen asteella vielä kinkkupastasalaatti näiden lisäksi)

makeat(osa vielä mietinnässä)

mansikkakakku(hyla)
vadelmakakku(pieni, hyla)
pullapitko(hyla)
keksejä
paria laatua kuivakakkuja

Kahvi
tee
mehu
Vesi

Tarkoitus oli tehdä osasta tarjottavia myös maidoton/munaton versio, mutta se kaatuu nyt osaamattomuuteeni. Eikä ole varmaa, saapuuko allergia-porukka lainkaan juhliin.

MUTTA

Olen unohtanut kokonaan suvun pikkuväen, joita on tässä parin vuoden aikana tupsahdellut enemmänkin. :o

Mitäs minä heille varaan, vai olenko vain itsekäs emäntä esikoiseni juhlissa ja viis veisaan pienistä? :ashamed:

Tee pikkuväelle vaikka sellaisia coctailpaloja joissa on nakkeja,lihapullia,viinirypäleitä ja jotain mietoa juustoa.Niitä sitten yhdistelet aina pari laatua samaan tikkuun.Sitten vaikka nakkinyyttejä.Ne on helppo tehdä ja varmasti uppoaa.Torttutaikinaa ja sisään prinssinakki ja paistat uunissa.

Niin,jos haluat välttämättä tehdä jotain pikkuväelle.Vaikka kyllä tuosta satsista luulisi heillekin jotain löytyvän.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Tee pikkuväelle vaikka sellaisia coctailpaloja joissa on nakkeja,lihapullia,viinirypäleitä ja jotain mietoa juustoa.Niitä sitten yhdistelet aina pari laatua samaan tikkuun.Sitten vaikka nakkinyyttejä.Ne on helppo tehdä ja varmasti uppoaa.Torttutaikinaa ja sisään prinssinakki ja paistat uunissa.

Niin,jos haluat välttämättä tehdä jotain pikkuväelle.Vaikka kyllä tuosta satsista luulisi heillekin jotain löytyvän.

Noihan varmaankin voi tarjoilla kylminä? :D Ei aika riitä paistella mitään juhlapäivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Noihan varmaankin voi tarjoilla kylminä? :D Ei aika riitä paistella mitään juhlapäivänä.

Juu,toki voi.Paistat siis nuo nakkinyytit edellisenä päivänä.Ja jos haluaa niin nehän voi tyrkätä ennen tarjoilua vaikka 10-20 sekunniksi mikroon mutta uppoavat varmasti kylminäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
saanks mä tulla kuokkimaan :p
ihan hyvin tosta kelpaa pikkuväelle.
(teitin juhlat ja päätätte mitä tarjootte)

Tuu vaan, vois puoli sukua hämmästyä. :D

*repee* joo virka-asussa :whistle: *repee*... B)

(tuli muuten oikeesti nälkä tosta tarjoilu ehrotelmasta )

Ja meinaan olla urhea, teen kaikki itse. :o :D (The Tumpelo)

*esikoisen kummitäti vois olla nyt linjoillaaa,,,?* :saint:

Ja meinaan olla urhea, teen kaikki itse. :o :D (The Tumpelo)

*esikoisen kummitäti vois olla nyt linjoillaaa,,,?* :saint:

*hieroo tassujaan* harmi kun nää oot niin kaukana.. "pitopalvelu hommista"
jonnii verra kokemusta.kyl se siitä sujuu ku rennosti ja lunkisti..aika hyvin noita pikku pasteijoita voi tehä pakkaseen :)

Juu,toki voi.Paistat siis nuo nakkinyytit edellisenä päivänä.Ja jos haluaa niin nehän voi tyrkätä ennen tarjoilua vaikka 10-20 sekunniksi mikroon mutta uppoavat varmasti kylminäkin.[/quote]

Taidan pistää pikkuset hommiin edellisenä päivänä, kun itse täytän nuo kaikki kakut.

Huhhuh :xmas:

Tuossa on yllinkyllin tarjottavaa ja todella hyvältä kuullostaa.
Mä laittaisin juomaksi vielä lisäksi kotikaljaa.

Sulla taitaa olla sama ajattelutapa niinkun mullakin, että mitä tärkeemmät kemut niin sitä enemmän pitää tehdä itse. -Nimppareille voi ostaa kaupastakin.

Yhteistyössä