Meinaan ainakin tällä tiedolla tarjota:
Kinkkuvoileipäkakku
kalavoileipäkakku
kasvisvoileipäkakku(pieni)
kalapiirakka(lohi,,?)
kinkkupiirakka
lihapasteijoita
munariisipasteijoita
kasvispasteijoita
kanasalaatti, jossa fetaa, jäävuorisalaattia, oliiveja,paprikaa,ananasta, sipulia/purjoa, kurkkua, tomaattia+ pari laatua kastikkeita
vihreä salaatti, jossa salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, rypäleitä+ kastikkeet
(ajatuksen asteella vielä kinkkupastasalaatti näiden lisäksi)
makeat(osa vielä mietinnässä)
mansikkakakku(hyla)
vadelmakakku(pieni, hyla)
pullapitko(hyla)
keksejä
paria laatua kuivakakkuja
Kahvi
tee
mehu
Vesi
Tarkoitus oli tehdä osasta tarjottavia myös maidoton/munaton versio, mutta se kaatuu nyt osaamattomuuteeni. Eikä ole varmaa, saapuuko allergia-porukka lainkaan juhliin.
MUTTA
Olen unohtanut kokonaan suvun pikkuväen, joita on tässä parin vuoden aikana tupsahdellut enemmänkin.
Mitäs minä heille varaan, vai olenko vain itsekäs emäntä esikoiseni juhlissa ja viis veisaan pienistä? :ashamed:
Kinkkuvoileipäkakku
kalavoileipäkakku
kasvisvoileipäkakku(pieni)
kalapiirakka(lohi,,?)
kinkkupiirakka
lihapasteijoita
munariisipasteijoita
kasvispasteijoita
kanasalaatti, jossa fetaa, jäävuorisalaattia, oliiveja,paprikaa,ananasta, sipulia/purjoa, kurkkua, tomaattia+ pari laatua kastikkeita
vihreä salaatti, jossa salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, rypäleitä+ kastikkeet
(ajatuksen asteella vielä kinkkupastasalaatti näiden lisäksi)
makeat(osa vielä mietinnässä)
mansikkakakku(hyla)
vadelmakakku(pieni, hyla)
pullapitko(hyla)
keksejä
paria laatua kuivakakkuja
Kahvi
tee
mehu
Vesi
Tarkoitus oli tehdä osasta tarjottavia myös maidoton/munaton versio, mutta se kaatuu nyt osaamattomuuteeni. Eikä ole varmaa, saapuuko allergia-porukka lainkaan juhliin.
MUTTA
Olen unohtanut kokonaan suvun pikkuväen, joita on tässä parin vuoden aikana tupsahdellut enemmänkin.
Mitäs minä heille varaan, vai olenko vain itsekäs emäntä esikoiseni juhlissa ja viis veisaan pienistä? :ashamed: