Ai kamala, mitä mie päästin tänään suustani :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie siivosin, taas, tuota meidän alakerran "varastohuonetta", ja löysin sieltä entisten yhdistelmien kovan kantokopan.
Mies sit siihen kiinni, että tää ainakin joutaa pois, kun ne kärritkin on jo entiset. Mie empimään, että jos sille vaikka käyttöä joskus... jotain... en mie oikeen tiiä, mitä mie aloin sönkätä :ashamed:

Mies siihen, että "Rouva hyvä, kun tuolla on tuo uusien kärrien kantokoppa, ja sen vieressä tuo pehmyt kantokoppakin... Ei tätä kukaan täällä, eikä muuallakaan tarvitse, usko jo!"
Mie siihen, ihan se vaan lipsahti, että: "Ajatteles, jos meille vielä joskus tulis vaikka tuplat..." :whistle: :ashamed:

Selitys: Mie oon tykännyt nukuttaa ihan pieniä vauvoja aina ensin noissa kovareunaisissa kantokopissa, kun ensalkuun se häkkisänky tuntuu turhan julman isolle... :whistle:

Tai sit sie oot jo raskaana ja tuplat tilauksessa B) Ja toi pihiys on totta kamala sana. En oo miekään ennen hennonut heittää mitään tarvittavaa pois..
Viime viikolla kyselin mieheltäni et saisinkos hänen digikameraa lainata?? Ku huutikseen ottaisin kuvia? No, voihan sitä lainata mut ei mulla oo nitä johtoja millä kuvat siirretään :headwall: Heittää pois kaiken mitä ei ihan just nyt satu tarviimaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Tai sit sie oot jo raskaana ja tuplat tilauksessa B) Ja toi pihiys on totta kamala sana. En oo miekään ennen hennonut heittää mitään tarvittavaa pois..
Viime viikolla kyselin mieheltäni et saisinkos hänen digikameraa lainata?? Ku huutikseen ottaisin kuvia? No, voihan sitä lainata mut ei mulla oo nitä johtoja millä kuvat siirretään :headwall: Heittää pois kaiken mitä ei ihan just nyt satu tarviimaan :o

Auts!
No juu, meillä mies kerran siivosi... ja innoissaan sit oli, kun oli eteiseen raivannut tilaa, ja kunnolla. Oli latonut kaikki muksujen kengät komeroon... ja kun mie sit kerroin, että mitä tapahtuu, kun lapset lähtee ulos ja alkavat sieltä komerosta niitä kenkiään kaivaa, niin muuttuipa ukon ilme.

Sit se jotain purnasi liioista kengistä... mutta lopulta myönsi, että ehkä koululaiset ja leikki-ikäiset, ja ehkä sit taaperoiset tarvii ainakin 2 kengät / pää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Niin teillä ku noita kenkii varmaan riittää...
Nii oon muuten ex-emmiina jos satut muistaa

Emmiina... muistan toki, mut mie kun oon kokoajan lukenut, että sulla lukis tuossa nikkinä tuo emmiina :ashamed: :D
Kuis sie oot tuolleen vaihtanut?
No kato olin tuossa jonkin aikaa ilman nettii.. Ja kuinka ollakaan niin dementtia vaivaa enkä sit niitä vanhoja tunnuksia enään muista :whistle:
Ja en sit tuon erilaisempaa nikkii keksinyt... Oli jonkun julkkiksen tyttö emmeliina, olin just lehdestä lkenut ja ajattelin ottaa sen käyttön =)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Niin teillä ku noita kenkii varmaan riittää...
Nii oon muuten ex-emmiina jos satut muistaa

Emmiina... muistan toki, mut mie kun oon kokoajan lukenut, että sulla lukis tuossa nikkinä tuo emmiina :ashamed: :D
Kuis sie oot tuolleen vaihtanut?
No kato olin tuossa jonkin aikaa ilman nettii.. Ja kuinka ollakaan niin dementtia vaivaa enkä sit niitä vanhoja tunnuksia enään muista :whistle:
Ja en sit tuon erilaisempaa nikkii keksinyt... Oli jonkun julkkiksen tyttö emmeliina, olin just lehdestä lkenut ja ajattelin ottaa sen käyttön =)

Jepulis.
Joskus tekis mullekin varmaan terää unohtaa omat tunnukset hetkeks. Tai kai se on niin, että aikansa kutakin. Jotenkin en mie tiiä... ei tää oo ihan entisenlaisensa tää palsta :/ Tökkiikin mokoma, aina silloin ku ois enemältikin aikaa istuksia :headwall: :D

Näinpä, mulla vaan nyt taas ihan valtava hinku olla koneella ku ei oo paljoo ollu... Menee kaikki yöt täällä... Nytkin pitäis oikeesti nukkua, mut mitä emmeliina tekee? No, 2+lla palstailee :headwall: :saint:

Yhteistyössä