ai kamala, sen siitä saa kun unohtaa kytätä naapureitaan!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
meidän naapurinpari on eronnut ja se oli mulle suurempi shokki kun maikkelin siirtyminen ajasta ikuisuuteen!!!! :o :'(

ihmettelin tossa kun se mamma on yksin niiden muksujen kans ulkona ja miehelle sit puhuin et mihis se äijä on häipänny kun yleensä sekin on tossa ulkona aina, niin on sitten kuulema vaihtanu 10vuotta nuorempaan :o

tästedes mä en edes poistu kotoa, missä pimennossa mä olenkaan elänyt!!!!

(ei vaan, ihan oikeesti olis ollu kyl aika noloo jos olisin menny tietämättömänä siltä emännältä kyseleen, et missäs "matti" on.... usein ku jutellaan tos kaikenmoista... :whistle: )

että sellasta, taidan mennä peseen mattoja :D

meillä kans kävi noin, mut ihan yllättäen naapurinainen vaihto miehensä ulkomaalaiseen komistukseen, ja jäi lapset,3kpl, isälle. äitilla ovat pari viikonloppua kuukaudesta.

Kerrassaan järkyttävää!Ei se että ovat eronneet vaan se,että sä et ollutkaan eka joka asiasta tiesi!Kannattanee muistuttaa sitä naapurin rouvaa,että ens kerralla sitten jos jotakin tapahtuu niin laittaa sulle vaikka tekstiviestin jos ei muuta.Onhan sullakin oikeutes kun varmasti olet vuosien ajan kunnostautunut kyttääjänä ja noin nyt polkevat maanrakoon.Röyhkeetä suorastaan,sanon minä!Toivottavasti mattopyykki vähän nyt rentouttaa sun mieltä kuitenkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerrassaan järkyttävää!Ei se että ovat eronneet vaan se,että sä et ollutkaan eka joka asiasta tiesi!Kannattanee muistuttaa sitä naapurin rouvaa,että ens kerralla sitten jos jotakin tapahtuu niin laittaa sulle vaikka tekstiviestin jos ei muuta.Onhan sullakin oikeutes kun varmasti olet vuosien ajan kunnostautunut kyttääjänä ja noin nyt polkevat maanrakoon.Röyhkeetä suorastaan,sanon minä!Toivottavasti mattopyykki vähän nyt rentouttaa sun mieltä kuitenkin. =)

:D :D :D

Yhteistyössä