ai kamala voi kiesus hitto tota 4v :tä!! että se sit keksii:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiehuu ja keittää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiehuu ja keittää!

Vieras
se on silpunnu saksilla sen satukirjoista kuvia irti kun ovat niin hienoja kuvia! mä en ymmärrä miten se on nuo sakset edes ottanut mun huomaamatta kun ovat tuolla tiskikaapissa ylhäällä. lienekö sillä aikaa kun nukutin kuopusta. voi hiton hitto. n. 10kpl kirjoja nyt sit silputtuna! että mua ottaa päähän!

kannattas vissiin vahtii sitä vanhempaakin eikä vain nukutella nuorempaa. minä ainakin pidän vanhemman samassa huoneessa katsomassa kirjoja tai piirtämässä kun nuorempaa nukkumaan laitan.

No en kyllä omaa nelivuotiasta joka sekuntti valvo. Yritän tietysti pitää kaikki "vaaralliset" asiat pois ulottuvilta, jotta ei mitään pahempaa satu, kun aina jotain keksii.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei...:
voi itku, mua on siunattu kahdella 4v. keksijällä... pelkään aina et ne löytää sakset ja leikkoo toisiltaan ja pikkusiskolta hiukset.

Kävin levolle nojatuoliin ja 4 v. kysy voiko leikkiä parturia lasten parturivälineillä, lupasin. Siinä rentoutuessani sitten vajosin unentapaiseen. Heräsin kun tajuntaani alkoi tunkeutua hieman toisenlainen saksien ääni. Tulos oli näkemisen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
kannattas vissiin vahtii sitä vanhempaakin eikä vain nukutella nuorempaa. minä ainakin pidän vanhemman samassa huoneessa katsomassa kirjoja tai piirtämässä kun nuorempaa nukkumaan laitan.

No voi kiesus sentään ..siinä kans oikein unelmaäiti! No, onnea vaan sulle kun pystys niin täydellisesti hoitamaan/huolehtimaan/vahtaamaan lapsias ettei pääse tekemään mitään kiellettyä!!!

"....eikä vain nukutella nuorempaa..." :D ..jestas...

Alkuperäinen kirjoittaja Tutkailija:
voi itku, mua on siunattu kahdella 4v. keksijällä... pelkään aina et ne löytää sakset ja leikkoo toisiltaan ja pikkusiskolta hiukset.

Kävin levolle nojatuoliin ja 4 v. kysy voiko leikkiä parturia lasten parturivälineillä, lupasin. Siinä rentoutuessani sitten vajosin unentapaiseen. Heräsin kun tajuntaani alkoi tunkeutua hieman toisenlainen saksien ääni. Tulos oli näkemisen arvoinen.

Ai kauhee.... siis 4-vuotiailta voi odottaa näköjään mitä vaan :D...

meillä 4v poika, mutta onneksi ei mitään tuollaista tee. Keksii kyllä kaikennäköistä esim. yksi päivä oli pukenut koiran (joka tyytyväisenä osallistui leikkii ) koiralla oli äidin rintaliivit, sukat, housut ja aurinkolasit päässä :) Tyytyväisenä istuivat sängyllä kumpikin ja en voinut muuta kuin nauraa! Keskustelimme kuitenkin myöhemmin, että koira ei ole mikään lelu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tutkailija:

kaverille kävi samoitein:) 4v oli herännyt ennen äitiään eikä ollut puhunut äidilleen mitään että oli jo herännyt. kaveri sitten heräsi sellaisiin naps naps ääniin ja pitkät hiukset kun hällä on olivet olleet yön letillä ja letti olikin siinä tytön kädessä kun kaveri heräsi!

aika kekselijäitä siis ovat:)

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
meillä 4v poika, mutta onneksi ei mitään tuollaista tee. Keksii kyllä kaikennäköistä esim. yksi päivä oli pukenut koiran (joka tyytyväisenä osallistui leikkii ) koiralla oli äidin rintaliivit, sukat, housut ja aurinkolasit päässä :) Tyytyväisenä istuivat sängyllä kumpikin ja en voinut muuta kuin nauraa! Keskustelimme kuitenkin myöhemmin, että koira ei ole mikään lelu.

Eipäs sentään laittanu koiralle sun huulipunaa...kai?