Äljäke otti ja lähti.. viime yönä poika näki ilmeisesti pahaa unta ja heräs itkemään ja sitä siinä sitten koitin rauhoitella ettei itke äljäkettäkin hereille kokonaan. No, siinä sitten kun mie vein poikaa takas nukkumaan niin äljäke istui pimeässä sohvalla käsi poskella :/ Ja vitjat, eihän siitä ole ku hetki ku mie itkin itse öisin kun viisuri särki, niin mie kävin halaamassa sitä ja sanoin että koittaa tulla nukkumaan tai koittaa siinä sohvalla nukkua istualtaan ja ottaa buranaa kaapista. Noh, aamulla mie heräsin kun äljäke soitti hammalääkäriin ja hammasta purren pyysi ens maanantain aikaa aikasemmaksi ku hän ei pysty enää olemaan kun se hammas kasvaa poskeen. Sieltä täti yritti sitten torstaille aikaa, niin äljäke totes ettei hän kestä sinne asti. Noh, nyt se sitten lähti johki grillille koittaa syömään jotain ja hoitaa asioita ja siitä hammaslääkäriin.. saa nähdä millanen hässäkkä sillä tulee, saattaa olla et ne joutuu siltäkin leikkaa :kieh: <- *järsii kynsiä-hymiö*
Mie tiesin, kannattas kuunnella mua.. ku se meinas että pärjää sinne ens maanantaihin asti, mutta mie sanoin et paras vaan ku soitat nyt tänään aamusta sinne ja pyydät aiemmaksi :saint:
Mie tiesin, kannattas kuunnella mua.. ku se meinas että pärjää sinne ens maanantaihin asti, mutta mie sanoin et paras vaan ku soitat nyt tänään aamusta sinne ja pyydät aiemmaksi :saint: