Ai karseeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Väsyttää ihan sikana, herättäkää mut :headwall:

Pojalla alko eilen ihan karsee räkätauti (vajaat 7kk) ja yö tietty meni siinä et toinen huuteli aina sängystä kun piti nessua tyhjentää ja aamu oli yhtä itkua.
Äljäke höpötti jo päivystyksestä, niin tää mamma pisti pojalle puuroa poskeen ja panadolia päälle niin jopas helpotti. Mut nyt se iski mullekin :snotty:
Pipiä poika just nukahti, josko sais tän teen tässä hörppiä kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa.. hei joo, onhan mulla finrexiäkin kaapissa :D

Ärsyttäviä nää kaikenmaailman räkätaudit :kieh:

meilläki paska yö takana, lääkäriin lähtään tunnin päästä, vauva 10kk ja pelkään, että menny korviin...ei oo kivaa ei. korvakierrettä pelkään, ku keskimmäisellä oli aikanaan ja tana että olin poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja jheo:
meilläki paska yö takana, lääkäriin lähtään tunnin päästä, vauva 10kk ja pelkään, että menny korviin...ei oo kivaa ei. korvakierrettä pelkään, ku keskimmäisellä oli aikanaan ja tana että olin poikki.

Korvakierteet on kyl perseestä :kieh: Meillä ei oo ollu vielä kertaakaan korvat kipeenä, jotenki sellanen fiilis et tässä vois tulla sit se eka. Raukalla valuu räkä pitkin poskia ja yölläkin heitti sellasen ihan limapallero-pukkelin.
Toivotaan ettei iskis kierrettä, mullaki just yhdellä frendillä laitettiin muksulle putket kun oli niin karseet kierteet että oksat pois.

Yhteistyössä