ai kauhee minkä jutun kuulin tänää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
6v tyttö oli ollu ukkinsa luona hoidossa kun äiti töissä.
tytöllä oli hirvittävä prinsessa- ja morsiankausi ja hääjutut kiinnosti paljon.
tyttö oli sit pukeutunu morsiameks ja kysyny ukiltaan et mennäänkö naimisiin? ukki oli vastannu et ei me oikein voida mennä.. olivat sit kuitenkin leikkineet jotain hääleikkejä, ukkikin ollut mukana leikissä ja kun äiti oli tullut hakemaan tyttöä, niin tyttö oli posket punaisena hehkuttanut äidilleen et "me naitiin äsken ukin kanssa tuolla yläkerrassa!!"

ensin tuli oikeen kuvotustunne ja sit alko naurattaa hervottomasti.. :xmas:

Mistä te revitte noi hymiöt? (anteeksi kun poikkean kauheesta asiasta) Ajattelin, jos mun isäni joutuisi tohon tilanteeseen siskontytön kanssa. Kyllä sitä faaria hävettäisi..

:D Lasten suusta tulee parhaat vitsit.

Mun likka oli koko kesän ihan innoissaan odottamassa tuttujen häitä ja selitti alkukesästä ihan innoissaan: "Mamma saanhan mäkin tulla kattomaan Matin ja Maijan naimista?" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Mistä te revitte noi hymiöt? (anteeksi kun poikkean kauheesta asiasta) Ajattelin, jos mun isäni joutuisi tohon tilanteeseen siskontytön kanssa. Kyllä sitä faaria hävettäisi..

Kun kirjaudut niin tulee hymiöitä, joista voit valita.

Mutta tuo badassin juttu.. :o :$ :laugh: :laugh: :$

Kun me mentiin naimisiin niin kummityttöni oli kirjoittanut korttiin "Hyvää naimisiinmenoa!" :heart: Tuo nyt ei ollut kamalaa vaan suloista.. mut pitipähän mainita

:laugh: :laugh:

me kateltiin 4vuotiaan kanssa mun ja miehen häävideota ja siinä kohdin kun lähettiin pois kirkosta ja näky kun pujahdettiin piiloon, että vieraat menee ekaksi, niin selitin tytölle kun ihmetteli, että mihin mentiin, että mentiin kaappiin piiloon jne. Seuraavana päivänä tyttö selittää mummille "äiti ja isi meni naimaan kaapissa"... Joo, nyt sen on kuullut jo naapurit ja kerhotädit ja taksikuski...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Mun likka oli koko kesän ihan innoissaan odottamassa tuttujen häitä ja selitti alkukesästä ihan innoissaan: "Mamma saanhan mäkin tulla kattomaan Matin ja Maijan naimista?" :laugh:

Siis eikä??!!
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Siis eikä??!!
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Joo, naimisiinhan ne meni :whistle:

Yhteistyössä