Ai kauheeta, oli pakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Ja heti alkuun; joo olen äärettömän ilkeämielinen ihminen, kiusaan miestäni harva se päivä. :saint:

Soitin miehelle äsken, kun olin kuullut lääkäriltä pikkusen nielunviljelyn tulokset(ei siis ollut angiinaa). Pelästyneellä äänellä selitin että juu, pikkusella on streptokokki nielussa. Meidän kaikkien täytyy mennä tänään nielunviljelyyn ja että meille kaikille parin viikon kamalan vahva antibioottikuuri.

Mies vaan vähintäänkin yhtä säikkynä, juu juu, tottakait me mennään. Mistähän semmonen pöpö nyt on tullut, osasiko lääkäri kertoa,,? jne jne ja kauanko on nyt sitten meillä kaikilla sairaslomaa, kun töissäkin on kiireitä,,

No joo, mieheni nyt vain on joskus vähän blöndi, eikä aina tiedä kaikkia virusten/tautien nimiä,,

:saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:12 Jätkä kirjoitti:
No joo, mieheni nyt vain on joskus vähän blöndi, eikä aina tiedä kaikkia virusten/tautien nimiä,,

No tarvinneeko tuohon blondi olla? Tuskin sinäkään kaikkea taudeista ja viruksista tiedät, vai tiedätkö ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:15 EJK kirjoitti:
\

No tarvinneeko tuohon blondi olla? Tuskin sinäkään kaikkea taudeista ja viruksista tiedät, vai tiedätkö ;)

No en todellakaan tiedä, mutta kyllä nuo 'yleisimmät' ovat kolmen lapsen äitinä jääneet muistiin.
=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:16 Jätkä kirjoitti:
No en todellakaan tiedä, mutta kyllä nuo 'yleisimmät' ovat kolmen lapsen äitinä jääneet muistiin.
=)

Joo, kyllähän ne silloin herkemmin mieleen jää, jos niiden kans on joutunut useamman kerran silmätysten :)

Jaa mä oon kyllä luullut, että angiinan aiheuttaa streptokokki. Mutta mäkin oon välillä vähän blondi. Että olis muhun mennyt kanssa ihan täydestä, mutta en mä kyllä välttis olis uskonut että kaikki saa kuurin...

Mulla luiskahti kerran lääkärissä (kummelin noniinnakkikurkussa-aikana) "No niin, streptokokki kurkussa"...nauretiin yhdessä, minä ja lääkäri... :laugh: :ashamed: ..no niin...

\
Ja heti alkuun; joo olen äärettömän ilkeämielinen ihminen, kiusaan miestäni harva se päivä. :saint:

Soitin miehelle äsken, kun olin kuullut lääkäriltä pikkusen nielunviljelyn tulokset(ei siis ollut angiinaa). Pelästyneellä äänellä selitin että juu, pikkusella on streptokokki nielussa. Meidän kaikkien täytyy mennä tänään nielunviljelyyn ja että meille kaikille parin viikon kamalan vahva antibioottikuuri.

Mies vaan vähintäänkin yhtä säikkynä, juu juu, tottakait me mennään. Mistähän semmonen pöpö nyt on tullut, osasiko lääkäri kertoa,,? jne jne ja kauanko on nyt sitten meillä kaikilla sairaslomaa, kun töissäkin on kiireitä,,

Niin kuka se teidän perheen blondi olikaan? Angiinan voi nimenomaan aiheuttaa juuri se streptokokki...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:19 Mrs Nobody kirjoitti:
Jaa mä oon kyllä luullut, että angiinan aiheuttaa streptokokki. Mutta mäkin oon välillä vähän blondi. Että olis muhun mennyt kanssa ihan täydestä, mutta en mä kyllä välttis olis uskonut että kaikki saa kuurin...

No niinhän se aiheuttaakin, mutta vitsi olikin tuo kun käytin streptokokkia sen sijaan,, no joo,, olen siis pimee. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:26 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:19 Mrs Nobody kirjoitti:

No niinhän se aiheuttaakin, mutta vitsi olikin tuo kun käytin streptokokkia sen sijaan,, no joo,, olen siis pimee. :ashamed:
Mä olen sitten tummatkkainen blondi, kun en nyt pysynyt kärryillä, että oliko sillä pojalla oikeasti angiina vai ei? :headwall: :ashamed:

\Mä olen sitten tummatkkainen blondi, kun en nyt pysynyt kärryillä, että oliko sillä pojalla oikeasti angiina vai ei? :headwall: :ashamed:

[/quote]

Höm olen siis liian monimutkainen. Ei ollut angiinaa, vaan joku tyypillinen flunssan aiheuttama pöpö.

Sinähän olet Jätkä saanut tällä avauksella palstalaisetkin tuntemaan itsensä ihan blondeiksi, mikä missä milloin se streptokokki nyt onkaan.... :D

Mulla on kans kasvanut aikanaan c tyypin streptokokkia kurkussa ja oli muuten sitkeä. Viihtyi siellä hyvin useamman kuukauden eikä mikään tuntunut auttavan.

Niin siis sillä on streptokokin aiheuttama nielutulehdus? Sama pöpö tosiaan aiheuttaa angiinaa, mutta angina on oma tautinsa kuitenkin. Hauska pila, minusta osui ja upposi ainakin :)

Mun mies tosin noi jo tietää, tietää jopa stafylokokin koska on sellaisen aiheuttamasta suutulehduksesta kärsinyt taannoin...

Minä teen kans miehelle tollaista puhelinkiusaa. Kun laittaa tuntemattomalle numerolle ja sitten vaan soittamaan tyyliin: rikospoliisista /Tampereen huumeklinikka yhdistyksestä /Suomen gallupista päivää ja sitten siihen jotain jatkoa. Ihme, että edelleenkin menee ihan hämilleen, kun niin monta kertaa olen huijannut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:48 JabbaTheHut kirjoitti:
Niin siis sillä on streptokokin aiheuttama nielutulehdus? Sama pöpö tosiaan aiheuttaa angiinaa, mutta angina on oma tautinsa kuitenkin. Hauska pila, minusta osui ja upposi ainakin :)

Mitä tarkoitat, että oma tautinsa? Streptokokkeja on erilaisia ja erityyppisiä ja streptokokki-a on angiinan aiheuttaja eiköstä vaan :)

Yhteistyössä