T
TheUnforgiven
Vieras
Mä meinasin että ois kiva enstalvena lähteä taas reissuun mutta nyt on tuo vauva..se olis silloin 1,5v..uskaltaisko lähteä ja ottaa mukaan onko kukaan ollut noin pikkusen kanssa?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mies ei saa mennä ees pikkujouluun yksinään, ja sun pitäis päästä parin viikon lomalle ilman sitä..Hassua.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä meinasin että ois kiva enstalvena lähteä taas reissuun mutta nyt on tuo vauva..se olis silloin 1,5v..uskaltaisko lähteä ja ottaa mukaan onko kukaan ollut noin pikkusen kanssa?!
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä meinasin että ois kiva enstalvena lähteä taas reissuun mutta nyt on tuo vauva..se olis silloin 1,5v..uskaltaisko lähteä ja ottaa mukaan onko kukaan ollut noin pikkusen kanssa?!
Me aloitettiin Egyptistä jo 4-kuisena ja vaikka missä on sen jälkeen käyneet ilman mitään ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä meinasin että ois kiva enstalvena lähteä taas reissuun mutta nyt on tuo vauva..se olis silloin 1,5v..uskaltaisko lähteä ja ottaa mukaan onko kukaan ollut noin pikkusen kanssa?!
Me aloitettiin Egyptistä jo 4-kuisena ja vaikka missä on sen jälkeen käyneet ilman mitään ongelmia.
No kun mä olen tällänen egyptin matkaaja ja mulla on siellä paikat tuttuina ja ystäviä niin olis kiva taas lähteä..mutta kun se hygienia puoli ja ruoka puoli on siellä vähän niin ja näin..mitäs jos tyttö sairastuukin..ja miten jaksaa 5h lentokoneessa
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä voisin lähteä "makaa auringossa äläkä vaan tee mitään" matkalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä meinasin että ois kiva enstalvena lähteä taas reissuun mutta nyt on tuo vauva..se olis silloin 1,5v..uskaltaisko lähteä ja ottaa mukaan onko kukaan ollut noin pikkusen kanssa?!
No kun mä olen tällänen egyptin matkaaja ja mulla on siellä paikat tuttuina ja ystäviä niin olis kiva taas lähteä..mutta kun se hygienia puoli ja ruoka puoli on siellä vähän niin ja näin..mitäs jos tyttö sairastuukin..ja miten jaksaa 5h lentokoneessa
Meillä on aina ollut ruuat täältä mukana ja itse ollaan sairastuttu, mutta lapset eiNe rahat on kai siellä pahin pöpöpesäke ja niitähän lapset ei käsittele.
Joka hotellissahan siellä on omat lääkärit, jos jotain sattuu. Meidän neiti lensi 1,5veenä jo Intiaan ja ihan hyvin jaksoi lentokoneessa, tosin lennettiin enimmäkseen yöllä.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä meinasin että ois kiva enstalvena lähteä taas reissuun mutta nyt on tuo vauva..se olis silloin 1,5v..uskaltaisko lähteä ja ottaa mukaan onko kukaan ollut noin pikkusen kanssa?!
Meillä on aina ollut ruuat täältä mukana ja itse ollaan sairastuttu, mutta lapset eiNe rahat on kai siellä pahin pöpöpesäke ja niitähän lapset ei käsittele.
Joka hotellissahan siellä on omat lääkärit, jos jotain sattuu. Meidän neiti lensi 1,5veenä jo Intiaan ja ihan hyvin jaksoi lentokoneessa, tosin lennettiin enimmäkseen yöllä.
en tiedä uskallanko silti..noh täytyy katsoa tai sitten joku eu maa..mutta pää pointti tässä nyt oli että onko hurjan kuuloista että enstalvena lähdettäisi..kai ne muutkin reissaa pikkuisten kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä voisin lähteä "makaa auringossa äläkä vaan tee mitään" matkalle.
Paitsi shoppailla aina voi vähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä meinasin että ois kiva enstalvena lähteä taas reissuun mutta nyt on tuo vauva..se olis silloin 1,5v..uskaltaisko lähteä ja ottaa mukaan onko kukaan ollut noin pikkusen kanssa?!
en tiedä uskallanko silti..noh täytyy katsoa tai sitten joku eu maa..mutta pää pointti tässä nyt oli että onko hurjan kuuloista että enstalvena lähdettäisi..kai ne muutkin reissaa pikkuisten kanssa
Aina on lennoilla muutaman kuukauden ikäisiäkin menipähän minne tahansa, joten vastaus on KYLLÄ =)