Ai kun oli helppoa, hyvää ja edullista ruokaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laiska kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laiska kokki

Vieras
Lapsetkin söi vaikka kuinka ja paljon... Tässä ohje:

Laitoin laakeaan uunivuokaan 4 dl täysjyväriisiä, pari porkkanaa paloina, pari sipulia paloina ja purkin ananaspaloja mehuineen. Mausteeksi suolaa, currya, mustapippuria ja luraus sweet chili kastiketta. Sitten päälle purkillinen kookosmaitoa ja pinnalle neljä kanankoipea. Uunissa 180 asteessa reilu tunti ja a vot että tuli hyvää!

Kookosmaito ei houkuttele. Minäkin tein tänään hyvää ja edullista ruokaa.

jauhelihaa, paljon porkkanaaastetta, pakastesipulipussi, vehnäjauhoja ja vettä + jauhelihamaustetta = kastike. Päivälliseksi kastikkeen kanssa oli perunaa ja lounaaksi spaghettia. Ruokaa jäi vielä huomiseksikin ja ehkä ylihuomiseksikin :p

mä teen ihan vastaavan satsin, mutta laitan riisien päälle vaan vettä, marinoidut koivet maustaa myös riisit, joten laitan sekaan vaan vähän soijaa. Ihan hyvää tuokin on, olen vain kyllästynyt noihin kanankoipiin.

Meillä syötiin tänään pizzaa ja huomiseksi tehtiin valmiiksi makaronilaatikko. Itsetehtyinä, ei nuokaan kalliita ole.

Meillä syötiin lasagnea juuri 3 pvää ja oli edullista, siihen kun voi laittaa kaikenlaista kaapista löytyvää jämää. Huomenna sit kanaviilokkia kun saatin mustaherukkahyytelöä lahjaksi eilen :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä syötiin lasagnea juuri 3 pvää ja oli edullista, siihen kun voi laittaa kaikenlaista kaapista löytyvää jämää. Huomenna sit kanaviilokkia kun saatin mustaherukkahyytelöä lahjaksi eilen :)

Teetkö viillokin oikein kokonaisesta kanasta vai kuinka? :)

Mä tein yks päivä älyttömän hyvää juustokastiketta paistettujen makkarapalojen ja wokkikasvisten lisukkeeksi. =ruokakermaa, mustaa koskenlaskijaa ja fondia. Ai että!

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Teetkö viillokin oikein kokonaisesta kanasta vai kuinka? :)

juu, niinkun aidolla oikeella reseptillä!

Uusimmat

Yhteistyössä