Ai mulla onkin takana kolme ihmesynnytystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmesynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
ööö.. Saakos siitä sitten jonkin kunniamaininnan jos synnyttää luonnollisesti?

No ei mutta on se nyt eri asia huutamatta synnyttää luomuna kuin puudutuksissa...

Mulla luomu ja ponnistusvaiheessa kyllä muutaman kerran karjaisin. :D

Kiva että edes joku ymmärsi mun pointin :D

No voi hitto. Olen siis ensimmäiseni synnyttänyt luonnollisesti tropeitta ihmesynnytyksellä, mutta toisen ja kolmannen olen mennyt mölinälläni mennyt pilaamaan :| Mutta kun ne toiset teki niin paljon enemmän kipeetä |O :D

en kyl nuissa 2 aikasemmassa synnytyksessä huutanu siis ponnistus vaiheessa...eipä tullu kyl mieleenkää huutaa...naama punasena ponnistelin miehen sormet melki muussain ponnitus vaiheessa kylläkin :) enkä luonuna ole synnyttäny kumpaakaan saa nähä miten käy tän möykyn kanssa lokakuussa :D

ainoot sanat tais olla että sattuu ja sitte kätilö lisäs sitä puuduttavaa suihketta. ja seki hampaitten välistä suhistuna kun muuten happi olis loppunu kesken ponnistuksen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Synnytittekö tekin luonnollisesti? :o

mä en huutanut kummassakaan synnytyksessä, ynisin kyllä. esikoisesta oli epiduraali, toislla kertaa se ei vaikuttanut ja muuta ei ehditty enää sit antaa. mut tuo on niin yksilöllistä, mun kaveri oli huutanut suoraa huutoa, toinen vaan itkenyt kun ei muuta kärsinyt.

Mullakin takana 2 hiljaista synnytystä. Ekassa spinaali vei kaiken kivun pois. Toisessa en saanut mitään kivunlievitystä. Sattui niin maan p*rkeleesti, mutta keskityin puskemaan niin antaumuksella, etten ehtinyt pitämään ääntä. Tai taisin kyllä pientä ärinää pitää kun lapsi tuli ulos :D

Yhteistyössä