ai niin. ohi on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
http://kaksplus.fi/keskustelu/t974337#m9948877

tuohon liittyen siis.

toimenpide ei kestänyt kuin 20min, mikään mukava ei kyllä ollut,mutta kyllä sen kesti.
nyt odotellaan 3kk että täysiteho saavutetaan. sitten toivon mukaan ei tarvi enää ressata joka kerran jälkeen pettikö kumi,olenko raskaana......

Voi hitsi kun uskaltaisi ottaa puhelimen kätöseen ja varata jonnekin aika puhumaan tuosta sterilisaatiosta. Hormonaaliset alkaa kyllästyttämään ja kerran kumin sisuksista onkineena en ala pelleillä niiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mietin minäkin:
Voi hitsi kun uskaltaisi ottaa puhelimen kätöseen ja varata jonnekin aika puhumaan tuosta sterilisaatiosta. Hormonaaliset alkaa kyllästyttämään ja kerran kumin sisuksista onkineena en ala pelleillä niiden kanssa.

jos siltä tuntuu,niin reippaasti vaan =)

kannattaa enste keskustella miehen kans asiasta, kyselevät meinaan senkin onko puolison kans kesksuteltu.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Aika pitkä odotusaika kun 3kk. :o Mun tarvi odottaa vain seuraavat menkat kuohinnan jälkeen ja jo pääsi tosi toimiin. :p

saa hommailla vaik heti kun siltä tuntuu, pitää vaan muistaa käyttää vielä sitä gummia... :whistle:
Mut miks 3kk?? :whistle:

laitettiin sellaiset minimallin implantit tuonne munajohtimiin, ne kasvattaa ympärilleen arpikudosta sen kolmisen kk, ja sitten ehkäsyteho on aika taattu =)

jos siltä tuntuu,niin reippaasti vaan =)

kannattaa enste keskustella miehen kans asiasta, kyselevät meinaan senkin onko puolison kans kesksuteltu.

On tästä asiasta ollut puhetta. Tosin hän saisi mennä minun mielestä mieluummin, mutta sitä päivää en minä näe. Lapsia kun on kuitenkin yhteisiä 2 ja miehellä vielä 3 lisää.

Aika pitkä odotusaika kun 3kk. :o Mun tarvi odottaa vain seuraavat menkat kuohinnan jälkeen ja jo pääsi tosi toimiin. :p

saa hommailla vaik heti kun siltä tuntuu, pitää vaan muistaa käyttää vielä sitä gummia... :whistle:
Mut miks 3kk?? :whistle:

laitettiin sellaiset minimallin implantit tuonne munajohtimiin, ne kasvattaa ympärilleen arpikudosta sen kolmisen kk, ja sitten ehkäsyteho on aika taattu =)
Ok selvä. =)

On tästä asiasta ollut puhetta. Tosin hän saisi mennä minun mielestä mieluummin, mutta sitä päivää en minä näe. Lapsia kun on kuitenkin yhteisiä 2 ja miehellä vielä 3 lisää.

juu, minunkaan mies mennyt vaikka kuin yritin puhua ympäri. mutta onneksi naisillekkin tullut helpommaksi tuo sterilisaatio =)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Aijai, kun kuulostaa karmealta, mutta kade silti olen. :|

Onks toi varma tapa?
Entäs jos arpikudosta ei kasvakaan? Tai entäs jos sitä kasvaa liikaa?

Kääk! |O

itseasiassa, ei se ollut karmeaa ollenkaan. ja olenpa nähnyt kohtuni minkälainen on :D

ja sitä arpikudosta kasvaa taatusti...kysyin meinaa lääkäriltä samaa :laugh:

ja kuulema varmempi,kuin klipsit. lääkärin mukaan siis :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kiitos!

Mitäköhän kautta tuollaiseen pääsisi.
Vai yksityiseltäkö menit? Mitä maksoi?

täällä varmmasti kunnallisessa sitä vanhempaa mallia tuputtavat...

minä pääsin ihan nlan kautta,otin pheeksi,kun tuo kuopus oli syntynyt ja kyselivät mieluista ehkäisyä.

nyt sain polimaksulapun käteeni,mutta eiköhän sieltä laskukin tule,,,toivottavasti ei oo satasia :$

ja vanhemman malliseen minäkin 'hain'..mutta ilmeisesti täällä lahessa ollaan siirrytty tuohon essureen.

Yhteistyössä