Ai nyt mä olen sovinisti? Miehet vain on kivoimpia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Mun mielestä miehet nyt vaan on parempia kokkeja kuin naiset, tai parempia urheilijoita. Ja rohkeampia, ja rennompia ja reilumpia.

Miehet osaavat johtaa paremmin.

Ja mun mielestä miehet tulisi ottaa perhe-elämässä huomioon paremmin, samoin lasten huoltajuuskysymyksissä ja siinä, täytyykö toinen pakottaa isäksi vai ei.

Silti mulla on vähän miespuolisia kavereita, vaikka oikeastaan joskus en voi sietää naisia... noita alhaisia selkäänpuukottajia ja syyllistäjiä.

Mulla on yhtä paljon poika- kuin tyttökavereitakin ja voin kertoa että myös miehet osaavat kiukutella, juoruilla ja olla ärsyttäviä kunhan tarpeeksi tutuiksi tulevat.
Mutta keskimäärin ovat parempaa seuraa viihteellä ja lasten kanssa puuhailtaessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ootko sä itekin tuollainen kuvailemasi?

Ai hyvä kokki tai johtaja? No en :xmas: Mutta en myöskään harrasta selkään puukottamista. Enkä juoruilua leikkikentän laidalla.

Mutta kaikki muut naiset sit on? siis nuita jälkimmäisiä.

Minä en myönnä valitsevani läheisiäni kokkaustaidon perusteella ja lähipiirini naiset ovat menestyksellä mitattuna olleet tuntemiani miehiä taitavampia urheilijoita.

Ystäviksi kutsumani naiset ovat poikkeuksetta rohkeita, reiluja, rentoja, luotettavia ja hauskoja.

Pitkän työurani aikana minulla on ollut lähes aina miespuolinen esimies, ja johtamistaso on vaihdellut ala-arvoisesta erinomaiseen. En lähtisi yleistämään johtamiskykyjä sukupuolisidonnaiseksi ominaisuudeksi.

Yhteistyössä