Ai raskausarpiset ei sais mennä uimaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tää on ihan uus asia johon mä olen törmännyt ja vasta täällä palstalla :D ;)

Noh, minä olen normaalipainoinen/hoikka ja mulla on kyllä raskausarpia ja kehtaan silti oikein mainiosti mennä uimaan ja kyllä ne miehtkin vielä katselee.

Mulla on vähän arpia reisissä ja vatsassa ja rinnoissakin löytyy. En mä silti häpeä itseäni vaan olen ylpeä kropastani.

En niille arvilleni mitään mahda jotenka on vaan opittavat elämään.
Tosin voisin tehdä elämäni vaikeaksi ja ajatella että olenpa oksettava en voi mennä rannalle hy hyi hyi olen ruma.. ... mutta kun se ei pidä paikkaansa.

Olen kaunis ja mukiin menevä kahden ihanan lapsen äiti ja ylpeä itsestäni :)

Alkuperäinen kirjoittaja mam87:
:) Juu-u.

Onneks mun on jo tässä vuoden aikana niin haalistunu ettei niitä kunnolla nää ku on ihan alamahassa :o Onko se sitte ok :saint:?

Niin ei munkaan näy kirkaanpunasen kirkuvina vaan haaleita ovat mutta olemassa silti :)

Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
No voi p. Jos mä olisin tän tienny aiemmin. Just tänään istuin uikkarissa rantaveessä ja leikin lasten kanssa. Ties kuinka moni mun vauvamahani ja arpeni ny näkikään :ashamed:

ajattele miten monen päivä ollaan tänäänkin pilattu :'(

entä jos on raskaana ja on raskausarpia? saako silloin mennä? :D

mietin vaan kun ekasta jäi jonkinmoiset arvet ja nythän ne hohkaa aika punasina tossa pinkeassä masussa... rv 33 ja ikää 22, muuten ihan ok kroppa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
No voi p. Jos mä olisin tän tienny aiemmin. Just tänään istuin uikkarissa rantaveessä ja leikin lasten kanssa. Ties kuinka moni mun vauvamahani ja arpeni ny näkikään :ashamed:

ajattele miten monen päivä ollaan tänäänkin pilattu :'(

eihän tänä päivänä millään ole mitään väliä, eikös ne akat jopa eduskunnan salissa anna pullosta.

Hahah, juu mä olen raskausarpia täynnä rinnoista pohkeisiin eikä mua kiinnosta pätkääkään mitä muut niistä ajattelee. Niitten lisäksi mulla on leveä 20cm pitkä leikkausarpi polvessa. Ei oo oikeestaan tullu mieleenkään et jotain ne häiritsis mut niin kai sitte :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisään vielä vettä myllyyn.. mä olen vasta 23v ja mulla on arpia. :'(

minä olen 20v ja minulla on alavatsassa raskausarpia jotka tuli raskauden aikana! enkä yhtään häpeä niitä! voi teitä mammoja ku teillä on omituiset ongelmat

Juu olen täältä lukenut että jos on raskausarpinen maha niin ei saisi käyttää bikinejä. Jäin miettimään että aika lähelle saa tulla rannalla että näkee mun arpisen mahani :D

Mulla on koko maha revennyt p***usta tisseihin asti ja lähestulkoon selkäpuolelle asti. Ei näy mahassa kohtaa, missä olisi normaalia ihoa :( En tosiaan ikuna milloinkaan kehtaisi tätä mahaa esitellä missään bikineissä! Ne arvet on vieläpä kaikki "kasassa" eli koko maha on yhtä suurta ryppykasaa. Tosi kaunis!

Mulle on ihan sama miltä muut näyttää, oma ulkonäkö ei niinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja raskausarpinen:
Mulla on koko maha revennyt p***usta tisseihin asti ja lähestulkoon selkäpuolelle asti. Ei näy mahassa kohtaa, missä olisi normaalia ihoa :( En tosiaan ikuna milloinkaan kehtaisi tätä mahaa esitellä missään bikineissä! Ne arvet on vieläpä kaikki "kasassa" eli koko maha on yhtä suurta ryppykasaa. Tosi kaunis!

Mulle on ihan sama miltä muut näyttää, oma ulkonäkö ei niinkään.

Tosin voisin tällä mahalla liikkua teinien keskuudessa niin eiköhän niistä jokainen todellakin vastaisuudessa pitäisi hyvää huolta ehkäisystään :D

Yhteistyössä