Ai ristus että voi ärsyttää tuo Arttu Harkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
..pah, mielettömän ärsyttävä ukko. Suu käy koko ajan, eikä yhtäkään järkevää sanaa tule ulos.
Ajelin äsken autolla noin 20 minuutin matkan ja oikein yrittämällä yritin tykätä kyseisen henkilän jutuista ja löytää niistä jonkun punaisen langan, mutta ei sitten millään.
Ajattelin silloin, kun Arttu aloitti Suomipopilla, että totun kyllä sen tyhjänpäiväisiin juttuisiin, mutta edelleen ärsyttää. Ja tottapuhuen koko ajan ärsyttää vaan enemmän, hemmetti sentään perkele :mad:

Ajomatkan nautintoa lisäsi se, että kun ajoin bussipysäkin ohi, niin nelj'n teinipojan joukko näytti minulle persettä. Kiitos.

Täällä myös yksi joka ei jaksa sitä Arttua. Jutut on oikeesti niin tyhmiä että epäilyttää sen miehen mielenterveys. En yhtään ihmettele että se Anni lähti, olis yhtä tuskaa tehdä töitä tollasen tyhjäpään kanssa.

..pah, mielettömän ärsyttävä ukko. Suu käy koko ajan, eikä yhtäkään järkevää sanaa tule ulos.
Ajelin äsken autolla noin 20 minuutin matkan ja oikein yrittämällä yritin tykätä kyseisen henkilän jutuista ja löytää niistä jonkun punaisen langan, mutta ei sitten millään.
Ajattelin silloin, kun Arttu aloitti Suomipopilla, että totun kyllä sen tyhjänpäiväisiin juttuisiin, mutta edelleen ärsyttää. Ja tottapuhuen koko ajan ärsyttää vaan enemmän, hemmetti sentään perkele :mad:

Ajomatkan nautintoa lisäsi se, että kun ajoin bussipysäkin ohi, niin nelj'n teinipojan joukko näytti minulle persettä. Kiitos.
Arttu on hyvä tyyppi
a080.gif

Kuka on kattellu tätä:
Game Over (osa1) - YouTube

[QUOTE="minä";24753488]Täällä myös yksi joka ei jaksa sitä Arttua. Jutut on oikeesti niin tyhmiä että epäilyttää sen miehen mielenterveys. En yhtään ihmettele että se Anni lähti, olis yhtä tuskaa tehdä töitä tollasen tyhjäpään kanssa.[/QUOTE]

Ai että mua naurattaa :D Hyvin sanottu ja niin totta!

nämä suomipop/nova juontajat. Siis nää vitun arttu harkki, ilejokiseneväät ja Vehviläiset! jotenkin vaan niin helvetin kuivia ja ärsyttäviä tyyppejä, että pakko sulkea radio samantien jos kuulee heidän äänensä, ja sama koskee niitä naisjuontajia, olga k jne! City:n juontajilla on kyl parhaimmat jutun.

Yhteistyössä