Ai? Saako kissan jätökset hiekkalaatikosta heittää vessanpönttöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suuret ongelmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on olemassa sitä yhtä tiettyä kissanhiekkaa, mikä mukamas sulaa vedessä ja menee pöntöstä alas, mutta tavallista hiekkaa ei kyllä kannata lähteä heittelemään alas pöntöstä! :)

Joo, eilen just rassailin vessanpöntönputkee auki... vaikkei oo kissaakaan. Mut tosiaan ei kannata sitä hiekkaa laittaa yhtään pönttöön, ettei tukkeudu. Voin nimittäin kertoo, että se on aika ällöttävää sitä tönkiä auki.

puupelletit voi laittaa wc pöntöstä jätösten mukana.näin olen tehnyt 2 vuotta,eikä mitään ongelmaa pöntön toimivuudessa.hiekkaa ei tokikaan voi pönttöön laittaa.jätökset kyllä

Me käytetään hiekkaa joka ei paakkuunnu, kakkakökkäreet on yllättävän helppo siitä poistaa ilman että hiekkaa jää mukaan. Ja samalla tavalla kuin vauvanvaipasta kakat kippaan pönttöön, tehdään kissankakallekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän tässä ketjussa kysytty et saako kissanhiekat heittää vessanpönttöön vaan saako kissan jätökset heittää vessanpönttöön.

No erotteleppa itse siitä kakasta ne hiekat pois, olehyvä!

niin erottelenkin meidän hiekkaan ei niin vaan tartu se paska kiinni!

mulla on lasten hiekkalapio käytössä erottelua varten.nätisti saa kakan pönttöön.

lapset kouluikäisiä,eivätkä käytä leikkeihin enää ko lapioa.
selvennykseksi ennenkä joku älähtää lasten leikkivän kissan paska lapiolla

eka kissa ja tuli ostettua top-katti kissanhiekat. Paskaan jää hiekkaa muutama muru aina. Eli vessanpönttöön ei saa laittaa, eikä biojätteeseen ei paskaa eikä hiekkaa. Vein sitten metsään nuo paskat ja kissanhiekat sekajätteeseen. Ensi kerralla sitten ostan paremmat hiekat. Vai saako paskaa laittaa sekajätteeseen?

eka kissa ja tuli ostettua top-katti kissanhiekat. Paskaan jää hiekkaa muutama muru aina. Eli vessanpönttöön ei saa laittaa, eikä biojätteeseen ei paskaa eikä hiekkaa. Vein sitten metsään nuo paskat ja kissanhiekat sekajätteeseen. Ensi kerralla sitten ostan paremmat hiekat. Vai saako paskaa laittaa sekajätteeseen?

Paskan saa laittaa sekajätteeseen. Itse pyyhin paskat aina Serla perse hellänä wc paperilla.

Yhteistyössä