Äidillä on halipula, iskällä ei

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Aamuinen keskustelu pojan kanssa (joka oli eilisillan iskän luona )
Poika tuli syliin istumaan...

-Äitillä on taas kauhea halipula, aina kun sä oot poissa niin se tulee. Sulla on kivaa kun saat olla iskän luona ja iskän halittavana.

-Ei iskällä oo halipulaa.

-Kyllähän iskä sua halii.

-Ei hali, eikä pussaa.

-Antaahan se hyvänyönsuukon.

-No sen, mut ei muuta. Äiti vaan halii ja pussaa.

:/

No kyllä se antaa mulla tavoin lapselle sen tunteen että isi välittää. Ei se antais muuten sitä unipusuakaan. Meilläkin minä olen se halikone ja mies ei juur koskaan mutta lapset eivät siitä ole saaneet traumoja. ´Ja meillä esim minä en "osaa" leikkiä vaan isi leikittää aina lapset. Lapset sanoo siitäkin että isi leikkii ja äiti ei.

Et sä voi vaatia toista olemaan halikone ja sellainen mikä itse olet.
Ole onnellinen että sinä halit ja pussaat koko ajan. Kyllä sekin ajanmyötä muuttuu pojilla ettei äiti saa halata.

Eriasia on jos lapsi itkee että isi ei halaa jnejne.. silloin sanoisin ex-miehelle..

Mutta mikäs minä olen sanomaan kun ydinperheestä puhun...

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:
No kyllä se antaa mulla tavoin lapselle sen tunteen että isi välittää. Ei se antais muuten sitä unipusuakaan. Meilläkin minä olen se halikone ja mies ei juur koskaan mutta lapset eivät siitä ole saaneet traumoja. ´Ja meillä esim minä en "osaa" leikkiä vaan isi leikittää aina lapset. Lapset sanoo siitäkin että isi leikkii ja äiti ei.

Et sä voi vaatia toista olemaan halikone ja sellainen mikä itse olet.
Ole onnellinen että sinä halit ja pussaat koko ajan. Kyllä sekin ajanmyötä muuttuu pojilla ettei äiti saa halata.

Eriasia on jos lapsi itkee että isi ei halaa jnejne.. silloin sanoisin ex-miehelle..

Mutta mikäs minä olen sanomaan kun ydinperheestä puhun...

Missä kohtaa vaadin jotain? :attn:

Ei tuo minulle yllätys ollut, tuntui vaan pahalta.

Meillä muuten poika sanoo että äiti leikkii, iskä ei.

Aivan.. No sain vaan sen käsityksen että isän pitäisi olla myös halikone.
Niin ja toinen vanhempi sitä toinen tätä..

Soita sille ex-miehelle ja puhu suusi puhtaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:
Aivan.. No sain vaan sen käsityksen että isän pitäisi olla myös halikone.
Niin ja toinen vanhempi sitä toinen tätä..

Soita sille ex-miehelle ja puhu suusi puhtaaksi.

Voi kuule, kyllä sen kanssa asioita on vatvottu :headwall:

Täydellisessä ihmisessä ei ole vikoja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
-Äitillä on taas kauhea halipula, aina kun sä oot poissa niin se tulee. Sulla on kivaa kun saat olla iskän luona ja iskän halittavana.

Hei miksi sä syyllistät lasta kun se on isällänsä? :o

vittu sä oot kans yks asioiden vääntäjä

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Ei kai tuo sitä tarkoittanut? :o

No selvästi tarkoittaa. Kun lapsi on poissa, niin äiti kärsii kun sille tulee halipula.

Pitäiskö sanoo et on mulla on helvetin hauskaa aina kun sä oot poissa :o

Mulle tulee halipula kun poika on poissa PISTE

Mä kyllä käsitin tuon tarkoituksen niin, että äidin tulee omaansa ikävä kun se on isän luona, mutta siinä kuitenkin sanotaan myös että lapsella on hyvä olla isän luona, eihän siinä ole mitään väärää?

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä kyllä käsitin tuon tarkoituksen niin, että äidin tulee omaansa ikävä kun se on isän luona, mutta siinä kuitenkin sanotaan myös että lapsella on hyvä olla isän luona, eihän siinä ole mitään väärää?

Niinpä, itseasiassa toi oli lyhennetty versio :whistle:

No ei tietenkään pidä lähteä mihinkään ihme pelleilyyn. Mutta SÄ olet aikuinen, ja kestät varmaan halipulasi kanssa sen ajan vallan mainiosti kun lapsesi on isällään. Eikä lapsen tarvi hoitaa sun mielipahaa olemalla läsnä halipulan korjaajana.

No ei tietenkään pidä lähteä mihinkään ihme pelleilyyn. Mutta SÄ olet aikuinen, ja kestät varmaan halipulasi kanssa sen ajan vallan mainiosti kun lapsesi on isällään. Eikä lapsen tarvi hoitaa sun mielipahaa olemalla läsnä halipulan korjaajana.

Kyllä toi on nyt aika pilkun viilaamista. Mitä väärää siinä on että kertoo lapselle että on ikävöinyt, isä voi ihan saman sanoa lapsen nähdessään. Kyllä se kertoo välittämisestä jos ikävöi toista poissaollessa.

Onko vähän paha päivä tänään?

Mitä ihmeen mielipahaa? :o

Kyllä mä halipulani kestän nimenomaan sen ajan kun on isällään, mutta en pätkääkään kauemmin :laugh: Tiedätkös muuten mitä, lapsellakin on halipula kun ei niitä haleja hetkeen saa :wave:

sanon lapselle, että tulee ikävä kun menee isälleen.ja ihan normaali lapsi on tullu=)aika karuu jos lapselle ei voi sanoo ikävöivänsä.siksi, että se syyllistää lasta=)))

Yhteistyössä