Mies vai karhu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normaalisti karhu väistää ihmistä. Jos oikeasti kohtaa karhun, niin se on hyökkäämässä.

Mutta kohtaisitteko metsässä mieluummin 150 cm irakilaisen vai parimetrisen Haalandin?
 
Normaalisti karhu väistää ihmistä. Jos oikeasti kohtaa karhun, niin se on hyökkäämässä.

Mutta kohtaisitteko metsässä mieluummin 150 cm irakilaisen vai parimetrisen Haalandin?
Emo voi hyvinkin hyökätä jos ihminen joutuu vahingossa sen ja pentujen väliin.

Naisen kannattaa ehdottomasti kohdata Haalandin koska hän olisi iloinen kohdatessaan suomalaisen ”hei, mä oon pienenä pitäny Litmasta idolina”

Irakilaisen ajatukset kyllä kaikki tietää naisen metsässä kohdatessaan kahden kesken. Sitäpaitsi luulen että hän on keskimäärin 175-180 cm
 
Normaalisti karhu väistää ihmistä. Jos oikeasti kohtaa karhun, niin se on hyökkäämässä.

Mutta kohtaisitteko metsässä mieluummin 150 cm irakilaisen vai parimetrisen Haalandin?
LInnean kommentti kertoo, että hän on ahkerasti seurannut amerikkalaista keskustelua, mutta ei ymmärrä karhuista (tai miehistäkään) paljon mitään.
Olisi kiintoisaa seurata, kun Linnea oikeasti yllättäisi karhuemon poikasineen ja siis kohtaisi elämen, ei vain liikkuisi sen lähelle.
Ja Linnean todisteet miehistä olivat kovin hataria:
– Yksikään karhu ei ole minua pelotellut, mutta sitten jotenkin ne limaiset miehet…, Leino sanoo haastattelussa.
Leino on kohdannut miehiä, jotka ovat epäasialliseen sävyyn kyselleet, kuinka noin nätti tyttö uskaltaa metsässä liikkua yksin. Eräällä kerralla autiosaunalla Leino meni löylyihin miehen jälkeen, mutta hänelle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.

Linneaa on siis puhuteltu "väärin" ja hänellä on vaikutelmia. Olisiko @Clovis ritarillisena herrasmiehenä saattanut puhutella samaan tapaan?
Miten mahdettaisiin suhtautua nuoreen retkeilijämieheen, joka julkisesti valittelisi limaisten naisten tapaa puhutella?
 
LInnean kommentti kertoo, että hän on ahkerasti seurannut amerikkalaista keskustelua, mutta ei ymmärrä karhuista (tai miehistäkään) paljon mitään.
Olisi kiintoisaa seurata, kun Linnea oikeasti yllättäisi karhuemon poikasineen ja siis kohtaisi elämen, ei vain liikkuisi sen lähelle.
Ja Linnean todisteet miehistä olivat kovin hataria:
– Yksikään karhu ei ole minua pelotellut, mutta sitten jotenkin ne limaiset miehet…, Leino sanoo haastattelussa.
Leino on kohdannut miehiä, jotka ovat epäasialliseen sävyyn kyselleet, kuinka noin nätti tyttö uskaltaa metsässä liikkua yksin. Eräällä kerralla autiosaunalla Leino meni löylyihin miehen jälkeen, mutta hänelle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.

Linneaa on siis puhuteltu "väärin" ja hänellä on vaikutelmia. Olisiko @Clovis ritarillisena herrasmiehenä saattanut puhutella samaan tapaan?
Miten mahdettaisiin suhtautua nuoreen retkeilijämieheen, joka julkisesti valittelisi limaisten naisten tapaa puhutella?
Tuöt vähissä ja surkea näyttelijä hakee vain julkisuutta.
 

Yhteistyössä