Äidilläni on uusi suhde? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Äitini on siis eronnut.

Viime aikoina hän ei ole vastannut puhelimeen ja se on välillä kiinni. Näin ei ollut ikinä ennen.

Hän viettää öitä poissa kotoaan (sunnuntai aamupäivisin hän on usein vasta tullut/menossa kotiin) Tiedän koska meillä on ollut tapana vierailla hänellä sunnuntaisin.

Hän ei soittele eikä viestittele niinkuin ennen.

Ei pyydä kylään niinkuin ennen.

On alkanut ravaamaan kasvohoidoissa ja ostamaan uusia vaatteita ym. irroittelemaan elämässä.

Puhelimessa kuulostaa aina kiireiseltä, tai on juuri käymässä jossain. Taustalta kuuluu usein ihmisten pulinaa, kohinaa, jonkun miehen ääni; ei siis ole kotona.

Toisaalta olen tietty iloinen jos hän on löytänyt uuden miehen, toisaalta vähän surullinen kun tuntuu ettei hänellä ole yhtään aikaa esim. puhua puhelimessa tms. Lisäksi hänellä on kyllä uusi työ mikä vie aikaa, mutta on siinäkin säännölliset työajat.

anna äitis elää ja olla onnellinen! elä omaa elämääs!

niin annankin niinkuin sanoin :O ja kyllä mulla on oma elämä ja oma perhe, onko se sitten kovin väärin ihmetellä jos oma äiti joka ennen soitti 3 kertaa viikossa, ei anna kuulua itsestään mitään 2-3 viikkoon? Pohdin vaan että jos hänellä joku on niin miksi ei kerro.... kuulostaa vaan kiusaantuneelta puhelimessa ja välttelee kysymyksiä esim. missä olet ehditkö puhumaan. ? en ole keksinyt muuta selitystä kuin uusi mies....

Niin munkin äiti löysi uuden miehen n.6kk sitten, ei toki viestittele ja soittele enää niin usein, mutta mitäs siitä? Kyllä mä sen ymmärrän, että on meneillään suht tuore suhde ja ovat vastarakastuneita, silloin ei omaan maailmaan oikein mahdu muita.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24062701:
Niin munkin äiti löysi uuden miehen n.6kk sitten, ei toki viestittele ja soittele enää niin usein, mutta mitäs siitä? Kyllä mä sen ymmärrän, että on meneillään suht tuore suhde ja ovat vastarakastuneita, silloin ei omaan maailmaan oikein mahdu muita.

Kyllä mäkin sen ymmärrän tietty, mutta mähän en siis tiedä onko hällä uusi mies vai mitä on meneillään.

Niin ja..?

FJTlu1

Kauheen epäasiallisia vastauksia suurin osa mitä oot saanut. Jotenkin tollasia 2älä puutu toisten asioihin" ärähdyksiä.

Ehkä sinun äitin suhde (jos siis sellainen on) on vielä niin tuore, ettei halua kertoa kenellekään ennen kuin tietää onko suhteella tulevaisuutta. Hän on viisas äiti varmaankin, koska ei nää jutut aina aikuisille lapsillekaan ole mitenkään helppoja ja itsestäänselviä. Kyllä hän varmasti kertoo kun on sen aika ja sitten saatte taas jutella ja iloita yhdessä, niin sinunkin asioista kuin hänenkin uudesta onnestaan. Odota kärsivällisesti.

Yhteistyössä