K
kysymys
Vieras
tilanne on tällainen. olen 3-vuotiaan tytön yh-äiti ja olen ollut lapsen kanssa kahden syntymästä asti. Jotain pientä seurustelun poikasta on ollut, mutta tyttö tuskin muistaa. Olen nyt joku aika sitten löytänyt aivan ihanan miehen, josta pidän todella. Tyttö on selvästi mustasukkainen ja loukkaantuu, kun esim halaan miestäni hänen nähtensä. saattaa mennä pöydän alle itkemään tms. Mielestäni ei ole mitään syytä, miksi en voisi näyttää tunteitani miestä kohtaan. tyttöni pitää miehestä ja mies tytöstä. Kun tyttö oli vkl mummilassa, oli hän yhtä-äkkiä mennyt itsekseen leikkimään ja sanonut "kukaan ei välitä minusta". en tiedä mistä tuo johtui. tunteeko tyttö asemansa uhatuksi? tosin en nää miestäni kuin korkeintaan kerran viikossa, asumme eripaikkakunnilla.. tyttöä varmasti rassaa myös hoitopaikkojen vaihtuminen ja minun vuorotyö ja koulu. Kotona ollessaan tai ylipäätänsä minun seurassani ollessaan tyttö on aikamoinen riiviö, riehuu, puree, potkii, rikkoo, kiusaa jne jne. ei ylipäätänsä käyttäydy kunnolla... Mutta osaa myös olla kilttikin..Ja tyttö maalailee pelkkää mustaa...En tiedä mikä häntä vaivaa, tuskin tuon kaiken takana on minun uusi mieheni..Olisiko uhma ja tämä elämäntilanne?