Mies valehtelee elämästään!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis täh

Vieras
Olemme olleet 6 vuotta yhdessä ja perhe on perustettu jne...
Olen luullut tuntevani mieheni läpikotaisin. Olen pitänyt miestäni maailman rehtimpänä ihmisenä enkä koskaan, en oikeasti koskaan ajatellut että hän voisi valehdella minulle. No onpa hän jäänyt valheista kiinni, jotkut pieniä olemattomia ja jotkut vähän pahempia, mutta kuitenkin, se, että pystyy valehdella silmät kirkkaina on vastenmielistä. Mutta en ole sen parempi, olen itsekin valehdellut, mutta pysynyt rehellisenä nyt, siis olen parantanut tapani entis ajoista. No kävi tässä ilmi, että hän on valehdellut, keksinyt ihan lööperiä kaverilleen omasta elämästään. Esim. Olen ollut moottoripyörällä 2kk ulkomailla, yksin. Rahaa meni monta tonnia. On siis valehdellut tuollaista kaverilleen, häh?! Sitten kerskunut (mitä en ikinä ois uskonu) rahasta, että meni tosi paljon. Toinen juttu, että meilläon ihan hyvä auto, suht uusi jne, mutta mies on sanonut kaverilleen myös että osti uuden auton jne...
Siis mikä järki tässä on!!! Ihan hullua minusta, teistä? Onko miehellä nin huono itsetunto kun tuollaista selittää :( Varmasti ei ole eka kerta tämä...
Kysyin mieheltä asiasta, ja eihän se minulle kuulu kuulemma, ja hän ei kuulemma kehdannut kertoa kaverilleen oikeasta elämästä (meillä miehen kanssa kriisin poikasta) Mutta silti piti värittää elämää noin paljon!

Siksi tämä on niin jotenkin kauheaa kun ihan kuin miehessä olisi ihan kaksi eri ihmistä! Ja kun miehen valheet, kohdistui ne minuun tai muihin, olen aina ihan ällikällä lyöty, siis kun mies katsoo silmiin ja silmät kirkkaina jotain valehtelee ilmekään värähtämättä, sitten kun jää kiinni niin voi mikä itku melkein ja tuhannet anteeksi pyynnöt jne...
Siis ajatelkaa, ihan pieniäkin asioita, Esim. Halusi jäädätöistä kotiin niin sanoi pomolleen että joku (en tiedä kenestä valehteli) on joutunut sairaalaan ja tilanne on vakava ja hän on töistä pois. Tai toinen hänellä oli hammaslääkäriaika niin hän sanoi pomolleen että sählyä pelatessa lohkesi hammas joten hänen täytyy mennä lääkäriin vaikka KYSE OLI VAIN REIÄSTÄ, KIPEÄSTÄ JUURIHOIDOSTA! En totisesti tajua, miksi kaikesta pitää jotain värittää....

Huono itseluottamus ja tyytymättömyys. Miehesi luulee, ettei hän riitä sellaisenaan. Sinun vikaasi tämä ei ole. Tuollaisia ihmisiä on paljon.
Sano miehellesi asiasta ihan tosissasi ja vakavissasi. Kerro, että hän hyvä sellaisena kuin on.
Kannattaa myös sanoa miehelle, että tekee itsestään vain naurettavan ja säälittävän, koska valheista jää kiinni.

Ja minullekin valehdellut on, aina ennen kun on valheestaan kiinni jäänyt, on huutanut minulle täyttä kurkkua että "minä en sinulle valehtele, en voisi jne" Sitten jää kiinni ja jotenkin kaikki kääntyy niin ettei minulle uskalleta asioita kertoa, tai sitten ei vain tajuttu mitä oltiin tekemässä ja piti valehdella ja ihan kuin huomaamatta... :(
Sitten kunon sovittu, mies itkee, "anna anteeksi, en ikinä, lupaan ja vannon, en enää valehtele yhtään mistään, en sukkien väristä, en mistään" kunnes niin käy taas. Vähän aikaa sitten kävi näin ja tässä sitä odotellaan mitäs seuraavaksi, mutta sitten potkaisen miehen pellolle! Tietenkin toivon nyt että mies on minulle kaikesta avoin, mutta pelottaa, jos onkin patologinen valehtelija, muutenkin on narsistisia piirteitä hänessä paljon, en tiedä...

Olen sanonut. Tuntuu vain että saanhan niin tehdä!? Olisin halunnut jo nyt jättää miehen kun valehteli, sekinolis palkastaan,hän valehteli palkan tulon, siis koska tulee. Luulin että tulee joka kk,mutta hän laskuttaakin 3kk välein eli palkkaa tulee silloin mutta sitäkään ei voinut sanoa, vaan valehteli siitä kun suoraa kysyin ja kysyin vielä paljon laittoi säästöön rahaa jne...
En luota enää...Olisin halunnut jo lähteä mutta tuntuu tai hän saa sen tuntumaan etten saa jättää häntä, siis tuollainen "pikku vale" hänen mielestään. Sitten en koe sitä oikeaksi vain lähteä, mutta siinähän on se vale kaise valheen koko merkitse?

Ystäväni miehellä oli tuollaista, alkoi siis ihan pienistä jutuista. Valehteli esim. omaan lapsuuteen liittyviä juttuja ym. Lopulta ukko sekosi täysin ja sillä oli suhde huomattavasti nuorempaan naiseen vaikka ystävä luuli että parisuhteessa meni hyvin. Olivat yhdessä melkein 20v kunnes jäi kiinni pettämisestä ja valheista. Mies olikin sitten ilmeisesti patologinen valehtelija. Ei terve ihminen pysty silmät kirkkaana valehtelemaan tuolla lailla.

Öh, kyllä toisen SAA jättää vaikka ilman syytä ja selitystä! :o Eihän se nyt tietenkään suositeltavaa ole mutta että toista ei SAISI jättää.. Kyllä kuulostaa tosi oudolta tuo mies.

[QUOTE="hmm";28561271]Ystäväni miehellä oli tuollaista, alkoi siis ihan pienistä jutuista. Valehteli esim. omaan lapsuuteen liittyviä juttuja ym. Lopulta ukko sekosi täysin ja sillä oli suhde huomattavasti nuorempaan naiseen vaikka ystävä luuli että parisuhteessa meni hyvin. Olivat yhdessä melkein 20v kunnes jäi kiinni pettämisestä ja valheista. Mies olikin sitten ilmeisesti patologinen valehtelija. Ei terve ihminen pysty silmät kirkkaana valehtelemaan tuolla lailla.[/QUOTE]

Oletkohan mun ystävä...? Nimittäin mun miehelle siis tapahtui noin. Alkoi pienistä ja meni vain hullummaksi jutut...

niin minunkin miestäni loukkasi aiemmin se että en luottanut häneen... unohti sellaisen pikku seikan että jäi kiinni pikku valheista muutaman erran(koskaan ei olis ite niitä valheita tunnustanut jollei olis ollut pakko,el iitteeni ehkä vaivasi luottamuksen puutteen jälkeen eniten tuo omantunnon tuskien puuta).

mut ap pariterapia vois avata syitä!

Yhteistyössä