Äidinmaidon korvikkeesta kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko näin, et kun laittaa korvikkeen pulloon, niin se ei säily kuin tunnin vaan siinä pullossa, jos se ei ole kylmässä? Minun mielestä tää on näin mut yks toinen oli sitä mieltä et se säilyy monta tuntia hyvänä!

No en mä kyllä kovin montaa tuntia alkas MAITOA säilömään pullossa lämpymässä, sillä maitoahan se on korvikekki. Ja synnärillä oli ohje, että tunnin kuluessa täytyy se maito mennä (se oli äidinmaitoa) tai muuten se on kaadettava pois.

Itse olen pitäny kahta tuntia rajana että sen jälkeen en enää ole antanut. Eikä ole mitään myrkytyksiä tullut. Tokihan varma on aina varmaa ja tuore parempaa. Joisitko itse pöydällä useita tunteja seissyttä maitoa?

Kiitos! Ajattelin vaan ku yks kaveri antaa tytölleen monta tuntia pullossa ollutta maitoa! Ei oo kuulemma rahaa ostaa kauheesti maitoo ni pitää sääsää! Mua niin sieppaa tää tyyppi!

esikoisen kohdalla kotihoitaja opetti "an hour its sour" eli ei tosiaankaan yli tunnin seissyttä varsinkin jos ei pullot keitetty kunnolla. Pulveri maito on täällä ainakin halvempaa vähän vaivalloisempaa mutta silti. nestemäisestä saa pulittaa 79 senttiä/2dl.. joten kaikki käyttää pulveria melkein täällä.

Yhteistyössä