Tämä on varmasti naiivi kysymys monien mielestä mutta olkoon. Milloin te lapselliset ihmiset lakkaatte tiedustelemasta toisen vanhemman lasten elämän asioista? Tuli tässä salilla taas törmättyä oman äidin kaveriin ja ennen kun ennätettiin jutella mtn smalltalkkia kävi ilmi, että hän tietysti tietää missä menen elämässäni ja kysyikin sitten että miten ajattelin "sen" hoitaa ja miten "Se" sujuu? Olin jotenkin jälleen hämmästynyt, että 23-vuotiaana minun vanhemman kaveripiiriä edes kiinnostaa kysyä "Mites sille x:lle kuuluu?" ja vielä niin tarkasti! Haloo, luulisi että tämän ikäisen asioita ei enää käydä läpi jatkuvasti. Ymmärrän, että lasten kohdalla on paljonkin jaettavaa ja kaikki on jännää, itsekin kysyn kaverini lasten päiväkodin aloituksesta yms.
totta kai ystävänä Sä olet kiinnostunut vaikka sienistä jos sun ystäväsi on ja mikä on ystävälle elämässä tärkeää niin niistä tulee puhe.. Mutta äh, mä olen todella avoin ja kerron luottamuksellisesti vaikka minuutin tuntemisen jälkeen jos sen voin ITSE kertoa enkä kuulla positiivisista tai neutraaleista tai negatiivisista asioista toisten kautta. Kyllä suoraan sanoen otti päähän kun tuntuu, ettei tälläkään pariskunnalle ole riittävästi omaa elämää vaan tarvitsee koko ajan mässäillä toisten elämällä argh!!
Toki, sanoin äidilleni jo että minun asioista ei saa enää kertoa tälle perheelle vaikka elämässäni mtn ihmeempää ei olekaan, mutta joku vastuu myös niille kysyjillä! Elkää ihmiset hyvät kyselkö kavereiden AIKUISTEN lasten elämästä, hankkikaa oma elämä.
totta kai ystävänä Sä olet kiinnostunut vaikka sienistä jos sun ystäväsi on ja mikä on ystävälle elämässä tärkeää niin niistä tulee puhe.. Mutta äh, mä olen todella avoin ja kerron luottamuksellisesti vaikka minuutin tuntemisen jälkeen jos sen voin ITSE kertoa enkä kuulla positiivisista tai neutraaleista tai negatiivisista asioista toisten kautta. Kyllä suoraan sanoen otti päähän kun tuntuu, ettei tälläkään pariskunnalle ole riittävästi omaa elämää vaan tarvitsee koko ajan mässäillä toisten elämällä argh!!
Toki, sanoin äidilleni jo että minun asioista ei saa enää kertoa tälle perheelle vaikka elämässäni mtn ihmeempää ei olekaan, mutta joku vastuu myös niille kysyjillä! Elkää ihmiset hyvät kyselkö kavereiden AIKUISTEN lasten elämästä, hankkikaa oma elämä.