Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yst terv:Kyllä, me kaikki muut täällä poislukien ap teemme juuri noin. Olemme pahoillamme, mutta koska sinä AP kuulut vähemmistöön ei auta kun kärsiä.
Allekirjoitan ja pahoittelen siis jokaisen äidin puolesta, pl ap.
Tätä mä ajattelin. Ja sadekeli on toinen juttu. Muksuilla on silloin yleensä kuravaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se muta mua haittais, se lähtee pesemällä pois. mutta se mua haittaa että lähipuistossa joku valopää töhrii liukumäet jollain haisevalla tahmealla mönjällä ja se ei todellakaan lähde vaatteista pois.samoin korpesi se, että joku oli asiakseen kantanut koirankakat hiekkalaatikkoon ja vielä töhrinyt paikkoja sillä kakalla.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Mä en oo koskaan edes ajatellut, olemmeko kuraisia tai onko muut lapset kuraisia leikkikentällä, kun mielestäni lasten pitää touhuta ja kentälle nyt ei kannata laittaa sitä ykköshaalaria päälle. MÄ EN VOI VAAN KÄSITTÄÄ TÄTÄ! Ymmärrän, että haluaa pitää kämpän kunnossa, mutta lasten LEIKKIpuisto!!! Vaatteet voi aina pestä . Miksi nykyään kaikki on mennyt niin ihmeelliseksi nipottamiseksi?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eipä ole tullut ikinä mielenkään, että mutaisena ei voi mennä leikkipuistoon. mennään me sateellakin ja silloin ne vasta mutaisia onkin, kaikki paikat.
Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Just tultiin leikkipuistosta ja kyllä oli poika kaulaa myöten kurassa. Löysi sen ainokaisen lätäkön ja pyöri siinä. Mutta ei nyt ois mieleenkään tullut sitä kieltää laskemasta liukumäestä, sen takia että on kuraiset vaatteet.