Äidit mikä teitä riivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puistotäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just tultiin leikkipuistosta ja kyllä oli poika kaulaa myöten kurassa. Löysi sen ainokaisen lätäkön ja pyöri siinä. Mutta ei nyt ois mieleenkään tullut sitä kieltää laskemasta liukumäestä, sen takia että on kuraiset vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja yst terv:
Kyllä, me kaikki muut täällä poislukien ap teemme juuri noin. Olemme pahoillamme, mutta koska sinä AP kuulut vähemmistöön ei auta kun kärsiä.

Allekirjoitan ja pahoittelen siis jokaisen äidin puolesta, pl ap.

Mut voit laskea tästä pois.

ei se muta mua haittais, se lähtee pesemällä pois. mutta se mua haittaa että lähipuistossa joku valopää töhrii liukumäet jollain haisevalla tahmealla mönjällä ja se ei todellakaan lähde vaatteista pois. :( samoin korpesi se, että joku oli asiakseen kantanut koirankakat hiekkalaatikkoon ja vielä töhrinyt paikkoja sillä kakalla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se muta mua haittais, se lähtee pesemällä pois. mutta se mua haittaa että lähipuistossa joku valopää töhrii liukumäet jollain haisevalla tahmealla mönjällä ja se ei todellakaan lähde vaatteista pois. :( samoin korpesi se, että joku oli asiakseen kantanut koirankakat hiekkalaatikkoon ja vielä töhrinyt paikkoja sillä kakalla. :(
Tätä mä ajattelin. Ja sadekeli on toinen juttu. Muksuilla on silloin yleensä kuravaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Mä en oo koskaan edes ajatellut, olemmeko kuraisia tai onko muut lapset kuraisia leikkikentällä, kun mielestäni lasten pitää touhuta ja kentälle nyt ei kannata laittaa sitä ykköshaalaria päälle. MÄ EN VOI VAAN KÄSITTÄÄ TÄTÄ! Ymmärrän, että haluaa pitää kämpän kunnossa, mutta lasten LEIKKIpuisto!!! Vaatteet voi aina pestä . Miksi nykyään kaikki on mennyt niin ihmeelliseksi nipottamiseksi?!?!

Eri asia se onko vähän likainen kuin se että on pari senttiä paksussa savessa vyötäröön asti, ja kumppareissa sellaiset paakut että hyvä kun kävelemään pääsee. Jossain savilillussa oli hypitty. Äidillä kans samassa jamassa vaatteet.

En minä likaa säiky ja pesukoneet on sitä varten, mutta mun mielestä tuo on melkoisen itsekästä toimintaa, vaikka miten asiaa kääntelisi. Toisten huomioonottaminen ei ole kovin kallista tai hankalaa. Nää ei sitäpaitsi olleet puistossa kuin vartin, ja sen jälkeen oli kiikut ja likumäet savivellissä.

Kura on eri asia kuin muta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
eipä ole tullut ikinä mielenkään, että mutaisena ei voi mennä leikkipuistoon. mennään me sateellakin ja silloin ne vasta mutaisia onkin, kaikki paikat.

Se on vähän eri asia, koska sateella toisetkin ymmärtää laittaa sadekelin vaatteet. Sit jos on aurinkoinen sää ja puisto muuten kuiva, niin kyl mä vähän tuota touhua ihmettelen. Ensi kerralla tiedän laittaa kuivalla kelillä kuravaatteet.

Mikä lie riivannu äitiä, antanu lasten leikkiä niin että menny vaatteet likaseks, ja samalla sotkeentunu omatki vaatteet. Tainnu olla vielä hauskaaki lapsilla kun ei äiti koko ajan varoittele että elkää sotkeko itteenne. Kaikenlaisia ihmisiä...

Jos mun kakarat suorastaan valuu rapaa, niin todellakaan päästä niitä vauvakeinuun tai liukumäkiin. Normi hiekat ja rapalahkeet menettelee, muuten ei todellakaan.

Ymmärrän siis harmin tossa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mööh:
Just tultiin leikkipuistosta ja kyllä oli poika kaulaa myöten kurassa. Löysi sen ainokaisen lätäkön ja pyöri siinä. Mutta ei nyt ois mieleenkään tullut sitä kieltää laskemasta liukumäestä, sen takia että on kuraiset vaatteet.

Tässä puistossa ei ollut yhtään lätäkköä, en kai mä keuhkoaisi siitä jos siellä puistossa likaantuisi. Mutta jos puistoon tullaan jostain muualta paakkusavessa, niin minusta silloin voisi miettiä kannattaako tulla sotkemaan kuivaa puistoa savella?

Yhteistyössä