Aika erikoinen etunimi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Just luin epikriisiä. Lääkäriä en ole tavannut, juteltiin puhelimessa ja puhui aksentilla. Sukunimi on pohjoismainen, mutta ei suomalainen.

Katselin sitä epikriisiä, ja ihmettelin että onpa tosiaan erikoinen nimi, olisikohan tanskalainen.

Sanottuani ääneen, että kylläpä on erikoinen etunimi tuo Erikl, tajusin että nimen edessä oli titteli Erikl eli erikoislääkäri, etunimi oli vasta sukunimen jälkeen :headwall: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Just luin epikriisiä. Lääkäriä en ole tavannut, juteltiin puhelimessa ja puhui aksentilla. Sukunimi on pohjoismainen, mutta ei suomalainen.

Katselin sitä epikriisiä, ja ihmettelin että onpa tosiaan erikoinen nimi, olisikohan tanskalainen.

Sanottuani ääneen, että kylläpä on erikoinen etunimi tuo Erikl, tajusin että nimen edessä oli titteli Erikl eli erikoislääkäri, etunimi oli vasta sukunimen jälkeen :headwall: :laugh:

:laugh: :D

Tästä tuli mieleen se vauvalehden keskustelu, jossa meinasi pissat tulla housuun

"Vauva-lehden keskustelupalstalta: Siis miksi tuon curlingin kapteenin nimen edessä lukee tuo UUSIPAAVAL? siis ymmärrän että on uusi päävalmentaja mutta en
ymmärrä miksi se kirjoitetaan noin ja viel joka paikkaan? Siis markku Uuspaavalniemi? Häh???
"

Alkuperäinen kirjoittaja Anzkuli:
Mie jo toiveekkaana klikkasin tän auki, että saatas joku kiva nimivaihtoehto uudelle tulokkaalle, mutta ei varmaan kuitenka pääsytä tuohon vaihtoehtoon...

:laugh:

No olis se ainakin erikoinen, ei näyttänyt olevan vrk:n mukaan vielä kellään :D

heh..mulla oli vähän samantyylinen kokemus kun kävin apteekissa kerran. siinä on vuorolappuja. no..otin lapun ja katoin että 660...katoin taulua ja siinä luki 097...ajattelin sitten että ei jumalauta ku joudun oottaa kauan. |O meni hetki niin tajusin että lappu oli väärinpäin. :laugh: :laugh: :ashamed:

Aikoinaan oli ruotsin kielen luetun ymmärtäminen ja siellä tuli vastaan tämmöinen ingengör. Mulla meni kokeitten paulauttamiseen asti tajuta että kyseessä oli insinööri, eikä suinkaan tyhjäntoimittaja.
Suomensin sen ingengör= ei tee mitään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
heh..mulla oli vähän samantyylinen kokemus kun kävin apteekissa kerran. siinä on vuorolappuja. no..otin lapun ja katoin että 660...katoin taulua ja siinä luki 097...ajattelin sitten että ei jumalauta ku joudun oottaa kauan. |O meni hetki niin tajusin että lappu oli väärinpäin. :laugh: :laugh: :ashamed:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Aikoinaan oli ruotsin kielen luetun ymmärtäminen ja siellä tuli vastaan tämmöinen ingengör. Mulla meni kokeitten paulauttamiseen asti tajuta että kyseessä oli insinööri, eikä suinkaan tyhjäntoimittaja.
Suomensin sen ingengör= ei tee mitään :laugh:

Ihana :laugh: Mäkin tota äsken tavailin ingenjöör :o MIKÄ? Kunnes tajusin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

Joo, mulle kävi samalla tavalla. Ikävä kyllä vaan niin, että neuvoin tuon väärän numeron vanhukselle, joka kysyi mitä lapussa lukee. Nolotti, kun tajusin oman virheeni paaaaljon myöhemmin :headwall: