Aika erikoista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Miehelläni on muutama hyvä miespuolinen ystävä. Hän järjestää heidän kanssaan usein saunailtoja ja näin kesällä he ovat usein jonkun kesämökillä.
Outoa tässä on se, että aina kun hän tulee näiltä retkiltään, niin hänen takapuolensa on kipeä, hänen pierunsa haisevat ihan kuin spermalta ja hänen ei tee yhtään mieli seksiä, vaikka yleensä hän on todella innokas harrastamaan seksiä. Sitäpaitsi kun mieheni käy vessassa kakalla näiden reissujen jälkeen, niin sen jälkeen vessassa tuntuu kakan hajun lisäksi hienoinen sperman haju. Muutaman kerran kun olen ottanut mieheltä suihin tälläisen reissun jälkeen, niin olen ollut huomaavinani, että hänen peniksensä haisee kakalta. Mistä tämä johtuu? Mieheni sanoo, että ei näillä saunailtojen ja mökkireissujen aikana tapahdu mitään erikoista ja samaa sanovat hänen kaverinsakin. Miksi mieheni takapuoli on sitten kipeä ja mistä se sperman haju tulee?

Aika erikoista että jaksoit vaivautua näin huonosti kirjottamaan tällasen muka-hauskan - pätkän.
( Puhumattakaan siitä miten erikoista on että mä sen luin ja jopa jotain viitsin kommentoida siihen )

oletko ap joku lapsellinen teini? Meno johonkin lastenpalstalle kirjoittamaan tyhmiä juttujasi. Onko äiti antanut luvan olla hereillä vielä näin myöhään?

Kyllä kuulostaa todella erikoiselta! Jospa ottavat niin kovat löylyt että persus palaa siinä ja kipeytyy? Ja jos hänen kaverinsa ovat todella epähygieenisiä ja istuvat saunan lauteille kakkaisin pyllyin ja spermaisin vehkein ja tästä tarttuu mieheesi erikoisia tuoksuja? :D