aika hassua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä taas täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä taas täällä

Vieras
mutta palstalisille näkyy olevan joku pakkomielle tulla kertomaan, että on avannu jonkun kaljan tai siiderin :D :D pitäiskö sitä alkaa tulla kertoon, että nyt mulla on täs edessä makkaraleipä tai että nyt mä juon vettä tai että nyt mä juon kaakaota, ja että nyt mä syön kaurapuuroo, ei tarvii vetää herneitä nokkaan, tää nyt on vaan tällaista yliväsyneen äidin pohdiskelua.

pitääks, mun tulla sitten tänne kertomaan, ettei mulla pysy mikään sisällä, kohta 12 viikkoo oksennettu.Olis tosi hienoo,jos vois kertoo syövänsä sitä makkaraleipää, alkomaholiin en koske kyllä muulloinkaan, mutta limpparia vois lasin kohta yrittää juoda.

Ja mulla on hirvee nälkä, mut mä en jaksais ruveta tekemään mitään. Pakastimessa olis jotain paneroitua kalaa...oisko se ja perunasalaatti hyvä iltapala :/ ? Nakit ja lihapullat syötiin jo eilen brunssilla ja huomenna mennään ulos syömään, ni enpä jaksanu tänään lähteä täyttämään jääkaappia...
Maitokin on loppu, simaa olis ja puoli pussia sipsejä, minkä lapset sai kutakuinkin just syötyä...Meillä siis ei oo mitään korkattavaa eikä oikein mitään syötävääkään :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:23 HERNETÄTI kirjoitti:
no kun jollekin se alkoholin juominen on niin hieno asia, vaikka se on oikeeti tyhmää

Miksi se on tyhmää? Onko kahvin juontikin tyhmää? Entä teen? Tai PepsiMaxin tai Siman tai Kotikaljan tai tai tai tai??

Kerro pois vaan =) 99%:ssa tekemistäni aloituksista ei ole mitään järkeä. Tai ainakaan niillä ei ole mitään elämää suurempaa merkitystä. Kunhan kirjoittelen aikani kuluksi =)

Todistettavasti mä olen ollu vuosi sitten yhtä ahkera pastailija :laugh:
Miten joku tämmösen on voinu löytää :D
Mä voisin juoda nyt kupin teetä ja sit mennä asentamaan viikon ruuat kaappiin.

Yhteistyössä