Tehtiin ihana rantalöyty jätkän kanssa eilen, ja tänään esiteltiin se neidillekin päivällä. Ollaan oltu vaan ulkona: puistossa, ja joella kiviä heittelemässä, puhalleltu saippuakuplia ja tehty kaikkee mikä on tuntunut hyvältä. Syöty pääasiassa einiksiä, mutta mitä pienistä, meillä on ollut kivaa.
Tästä inhasta flunssasta huolimatta käytiin pieni kevyt pyörälenkki (jonkun reilu 10 kilsaa, ei siis todellakaan mitään repimistä ) toss illalla ja sen jälkeen kävelyllä rannassa, istuksittiin kallioilla ja katseltiin kaupunkia. Oli aika mukavaa. :heart:
Ja aamulla jo käydessäni asioilla poikkesin kenkäkauppaan ja löysin alekorista yhdet ainoat nahkanilkkurit, juuri mun kokoa, hinta 20 euroa.
:xmas: Ei paha, hymyilin varmaan puoli päivää... Mun kokoa ei nimittäin ikinä ole. Mä olen juuri se isojalkainen, jonka kokoa mikään liike ei tilaa kuin parin tai kaksi, ja aina ne menee ihan tavallisilla hinnoilla jo. Mikä mäihä siis!! B)
Pikkuneidille ostin kirpputorihintaan koko talven vaatevaraston, ison säkillisen kaikkea.
On kyll aika kiva olo, vaikkakin pää jyskyttää...
Ja aamulla jo käydessäni asioilla poikkesin kenkäkauppaan ja löysin alekorista yhdet ainoat nahkanilkkurit, juuri mun kokoa, hinta 20 euroa.
Pikkuneidille ostin kirpputorihintaan koko talven vaatevaraston, ison säkillisen kaikkea.
On kyll aika kiva olo, vaikkakin pää jyskyttää...