Aika hyviä päiviä ollut lasten kanssa, ja muutenkin hyvä fiilis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Kamala ajatella jos kumpikin joutuisi ostamaan kaiken (ruuasta ja vessapaperista lähtien?) omista rahoistaan. Olisi voinut olla kumpaisellakin ikävä vuodet takana kun ensin olin itse kotiäitinä ja sitten mies puolestaan koti-isänä ja opiskelut siihen päälle.

Niin joo ajattele, joudutaan kumpikin maksamaan ruuista. On se vaan ihme juttu.

Siis onko teillä molemmilla omat jääkaapit omille ruuille?
Meillä ei kyl mahtuis keittiöön kahta jääkaappia...

varmaan tarkoitti kumpikin ostaa ruokaa omilla rahoilla vuorotellen,näin meilläkin menee enkä pidä sitä mitenkään outona juttuna.

täytyyhän jonkun ne ruuat maksaa..
autot ja asunnot on eriasia ei niitä oikein voi vertailla ruokalaskuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Kamala ajatella jos kumpikin joutuisi ostamaan kaiken (ruuasta ja vessapaperista lähtien?) omista rahoistaan. Olisi voinut olla kumpaisellakin ikävä vuodet takana kun ensin olin itse kotiäitinä ja sitten mies puolestaan koti-isänä ja opiskelut siihen päälle.

Niin joo ajattele, joudutaan kumpikin maksamaan ruuista. On se vaan ihme juttu.

Siis onko teillä molemmilla omat jääkaapit omille ruuille?
Meillä ei kyl mahtuis keittiöön kahta jääkaappia...

varmaan tarkoitti kumpikin ostaa ruokaa omilla rahoilla vuorotellen,näin meilläkin menee enkä pidä sitä mitenkään outona juttuna.

täytyyhän jonkun ne ruuat maksaa..
autot ja asunnot on eriasia ei niitä oikein voi vertailla ruokalaskuihin.

Tottahan meilläkin joku ruuat maksaa. Yleensä se joka sattuu kaupassa käymään.

Itselleni vaan olisi vieras ajatus että täytyisi kaikki menot pistää puoliksi (tai siis kumpikin ostaa/maksaa sen mitä kuluttaa), varsinkin jos toinen sattuu olemaan kotiäitinä/isänä tai opiskelija. Mutta varmaan se jollain sitten toimii ihan hyvin. Meillä vaan nuo lastenkanssa kotona vietetyt vuodet ja miehen opiskelut pärjättiin juuri sillä että sen aikaa eleltiin enemmän sen tuloilla kumpi sattui enemmän tienaamaan.

Yhteistyössä