Aika hyvin saa lankaa 40?:lla :D *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Kaverin kans käytiin tänään Lankamaailma Nordiassa ja onhan se kyllä ihanan mahtava lankakauppa! Niin kauheesti lankoja ettei tienny et mihin suuntaan oisin juossu! :laugh:

Lopulta sain koriin haalittua nämä:

Tuo musta lanka on 100? merinovillaa, ihanan pehmeetä!! Siitä oli tarjous eli kilon sai 20?:lla. Ei yhtään paha tarjous, ovh oli 40?. Joten toki mä sitä sitten koko kilon ostin ;) Ajattelin suunnitella ittelleni mustan pitkän mekon ja tuosta langasta vois sen tehdä.

Sit ostin tytön mekkolankoja ku pitäs tytölle taas suunnitella ja neuloo juhlamekko. Tuota liilaa puuvillalankaa sai 150g 4,40?:lla. Ja viel lisäksi tollasta tosi nättiä liukuvärjättyä nauhalankaa, nuo kolme kerää maksoi 4?. Meinailin vähän että tuota vois käyttää reikäkerroksiin samalla tavalla ku satiininauhaa. Ehkä :D

Tänään sit alkaa kova suunnittelutyö että pääsen alottaan! Että sinne meni yöunet :whistle:

Sinäkö se laitoit sillon ennen joulua kuvia siitä tytön mekosta? Semmonen musta-punanen, oli vielä kesken..? Olisko kuvaa valmiina, kiinnostasi nähdä!

Joo mä laitoin siihen samaan ketjuun sit kuvat mekosta valmiina. Linkki on tässä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1595122#m18452439

Vielä viime hetkillä ompelin mustan organza-alushameen niin nosti tuota helmaa tosi kivasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Joo mä laitoin siihen samaan ketjuun sit kuvat mekosta valmiina. Linkki on tässä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1595122#m18452439

Vielä viime hetkillä ompelin mustan organza-alushameen niin nosti tuota helmaa tosi kivasti :)

Aivan ihana =) olispa itsekki yhtä kätevä käsistään!

jos haluatte katsella mitä kaikkea palstalaiset ovat tehneet ja haluatte myös laittaa omianne esille niin Inkuli on näppärille äiteille avannut ketjun
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1548365

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
jos haluatte katsella mitä kaikkea palstalaiset ovat tehneet ja haluatte myös laittaa omianne esille niin Inkuli on näppärille äiteille avannut ketjun
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1548365

Tuohon täytyykin tutustua ihan ajan kanssa :)

Argh...tuliskin pian terveeks, että pääsis taas tekemään uusia juttuja ....

Mikäs sulla on?

R-virus iski mun kieleen joka turposi jättiläiseksi, ääni lähti ja hengitys/nieleminen oli mahdotonta. Aloin hyperventiloimaan ja lepopulssi kohosi 130, hengitin 4 kertaa nopeammin kuin ennen.
sain super vahvoja lääkkeitä ja myös nuo mun Beetasalpaaja nostettiin....nyt olen levossa ja pyörryttää niin maan peesti...

R-virus iski mun kieleen joka turposi jättiläiseksi, ääni lähti ja hengitys/nieleminen oli mahdotonta. Aloin hyperventiloimaan ja lepopulssi kohosi 130, hengitin 4 kertaa nopeammin kuin ennen.
sain super vahvoja lääkkeitä ja myös nuo mun Beetasalpaaja nostettiin....nyt olen levossa ja pyörryttää niin maan peesti...

Voi kamala! :hug: Toivottavasti tulet nopeesti parempaan kuntoon!

onko tuo merinovilla kotimaista? mistä tietää että kyseinen merinovilla on tuotettu lampaita hyvin kasvattamalla, eikä niinkuin siinä dokumentissa kerrottiin (lampailta revitään nahkaa takapuolesta ja jätetään verisenä oman onnensa nojaan)
onko olemassa luomuvillaa ja -lankaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko tuo merinovilla kotimaista? mistä tietää että kyseinen merinovilla on tuotettu lampaita hyvin kasvattamalla, eikä niinkuin siinä dokumentissa kerrottiin (lampailta revitään nahkaa takapuolesta ja jätetään verisenä oman onnensa nojaan)
onko olemassa luomuvillaa ja -lankaa?

Ei oo kotimaista vaan norjalaista merinovillaa. Muuta en tiedä ku en oo itte villaa tilalta hakenu. Luomulangoista en tiedä.

Voi kamala! :hug: Toivottavasti tulet nopeesti parempaan kuntoon!

pikkuhiljaa.... :D

Mä olin itte kans kovasti kipee vähän aikaa sitten ja tuntu että hermot menee siihen jatkuvaan makaamiseen.. Mut sit mä totesin että neulominen onnistuu ihan hyvin makuultaanki.. :whistle: :D

Mä olin itte kans kovasti kipee vähän aikaa sitten ja tuntu että hermot menee siihen jatkuvaan makaamiseen.. Mut sit mä totesin että neulominen onnistuu ihan hyvin makuultaanki.. :whistle: :D

mä kokeilin, mut ei pystyny....mä vissiin jännitän sillon liikaa..

Yhteistyössä