Aika jännä juttu NinaTT:stä ja eilisestä gallubista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhteensattumaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhteensattumaa

Vieras
monikaan ei ole NinaTT:n kanssa samoilla linjoilla (taustailen ja olen huomannut suurta kritiikkia) mutta varmaan puolet teistä vastasi gallubiin kenelle jättäisit lapsesi hoitoon niin NinaTT?

Alkuperäinen kirjoittaja yhteensattumaa:
monikaan ei ole NinaTT:n kanssa samoilla linjoilla (taustailen ja olen huomannut suurta kritiikkia) mutta varmaan puolet teistä vastasi gallubiin kenelle jättäisit lapsesi hoitoon niin NinaTT?

Mitä sitten? Kai sä nyt listasit Tiimari-vihkoosi ne eri mieltä olevat nikit ja galluppiin vastanneet nikit ja vertailit niitä. Tällä palstalla on kuule niin monta käyttäjää, että helposti voi olla Ninalla aika iso liuta sekä faneja että vihamiehiä.

siis NinaTt:n mielipiteet esim toisista äideistä ja pulloruokinnasta usein tosi kärkkäitä ja jättävät varmaan joillekin ikävän maun suuhun. MUT ajattelee musta nimenomaan lapsen parasta ja sellaiselle ihmiselle kai äidit mielellään lapsensa hoitoon jättävät, tai ainakin mä vaikka en aina hänen kanssaan olekaan samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
siis NinaTt:n mielipiteet esim toisista äideistä ja pulloruokinnasta usein tosi kärkkäitä ja jättävät varmaan joillekin ikävän maun suuhun. MUT ajattelee musta nimenomaan lapsen parasta ja sellaiselle ihmiselle kai äidit mielellään lapsensa hoitoon jättävät, tai ainakin mä vaikka en aina hänen kanssaan olekaan samaa mieltä.

Näin minäkin ajattelin, kun tuota ketjua luin, että tavallaan on lastenhoitajana luotettava, kun on niin ehdoton periaatteissaan. Vaikka olisinkin eri mieltä. Eihän äidin tarvitsisi hänen kanssaan toimeen tullakaan, eikä tuskin lapsille alkaisi ideologioitaan tuputtamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yhteensattumaa:

Mä kanssa ihmettelen, toinen oli tytsi.. voi jessus, oikeestiko joku jättäs lapsensa jommalle kummalle noista höyrypää-teineistä? :laugh:
Pienet on vaatimukset lastenhoitajille.

Yhteistyössä