aika järkyttävä näkymä oli äsken

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Olimme äsken koko perheen kanssa Jukiparkissa, sitten kun olimme tulossa kotiin päin, niin pari vuotias tyttö käveli ihan keskellä tiellä, mies pysähtyi, me kävelimme sen eteen, yritimme kysyä, missä se asuu, jopa muut ihmiset pysähtyivät, sitten yks nainen ja hänen tyttö kävelivät rivitalosta ja kertoivat että tietävät missä se asuu, no me veimme sen sinne, mä kyllä sanoi kaikki mitä tästä luulen ja ajattelen. Äiti äsken mulle kertoi että se tyttö myös leikkinyt meijän pihalla ihan yksin, äiti yriti katsoa tarkaan että ei se vaan mihinkään lähtee yksin, kun pari vuotias lapsi on vielä niin pieni, mä en kyllä ymmärrä, enkä tajua miten toimia, mut mua kyllä on huolia nyt sen lapsesta :/ aika varallista touhu se on

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No älysivätkö vanhemmat edes pelästyä asiaa ?

tuntu että ei ne edes ole reagoineet tästä että se käveli keskellä autotietä ihan yksin, vaikka mä täällä koko matkaa kiroilin miten huono se Jukipark oli, mut on yks positiivinen asia että edes tuntu siltä että pelastimme siitä pientä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No älysivätkö vanhemmat edes pelästyä asiaa ?

tuntu että ei ne edes ole reagoineet tästä että se käveli keskellä autotietä ihan yksin, vaikka mä täällä koko matkaa kiroilin miten huono se Jukipark oli, mut on yks positiivinen asia että edes tuntu siltä että pelastimme siitä pientä :(

Minusta tuntuu että tuollainen vanhemmuus ei pääty hyvin.

Mun pikkusisko, 4.v, saa olla joskus omalla pihallamme yksin (asumme kerrostalossa). Ja silloinkin me valvomme ikkunasta häntä välillä. Sitten kun hän haluu pois, ni huutaa vaan "äiti", tai mua. :) Tota en ymmärrä, ja aika kamala tapaus joo. :(

Jukupark sopii vain kouluikäisille lapsille, kaikki ei kannatta edes kokeilla, mä yhden liukumäkin takia melkein tukehduin siellä vedessä, se suoraan sanotusti sopi enemmän 10-11v alkaen, mut ei pienille, mun lapset 5,5 ja 3,5, olivat ihan peloissaan ja sanoivat ettei ikinä enää, sen takia kestimme siellä olla vain jotain 1,5tuntia ja oli pakko lähteä, eli 100e voi sanoa meni roskaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Mun pikkusisko, 4.v, saa olla joskus omalla pihallamme yksin (asumme kerrostalossa). Ja silloinkin me valvomme ikkunasta häntä välillä. Sitten kun hän haluu pois, ni huutaa vaan "äiti", tai mua. :) Tota en ymmärrä, ja aika kamala tapaus joo. :(

kyllä aina kannatta valvoa, vaikka 4v on pieni, muta jos valvotte niin miks ei ja jos lähellä ei mitään varallista ole, mut kun lapsi kävelle keskellä autotietä se on sairasta, mua pistää vihaiseks sellaiset vanhemmat

Mä vielä kysyn kun huoli mulla jäi, koska ei se ole ensimäistä kerta, kun tapahtu niin. Pitääkö oikeasti ilmoitta johonkin tai pitääkö vaan puhua sen äidin kanssa, mä kun en halua ongelmia heille, vaan että laps olisi turvassa

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
et kyllä tee väärin, jos teet ilmoituksen.

Mutta jos oikeasti uskallat (moni ei) mennä puhumaan äidin kanssa, niin tee se!

Kyllä mä uskallan hyvinkin, en mä pelkää ketään tai ujostelee, kun vielä niin pienestä lapsesta kyse, mä sanoin tänäänkin sille jo sen, mut tuntu se ei paljon reagoinut, ainakin jos mun lapsi olisi mä olisin ihan shokissa ja he eivät ollenkaan, vaan että ahaa, kiitos :/

tiedätkö onko kukaan muu sanonut lapsen vanhemmille mitään aikaisemmin?
Mietin vaan, että jos joku on jo puhunut, eikä ole meno muuttunut, niin auttaako se puhuminen sitten mitään :|

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
tiedätkö onko kukaan muu sanonut lapsen vanhemmille mitään aikaisemmin?
Mietin vaan, että jos joku on jo puhunut, eikä ole meno muuttunut, niin auttaako se puhuminen sitten mitään :|

En tiedä, mä olen kotona niin harvoin, mutta mun äiti näki että se esim oli meijän pihalla ihan yksin, mut mulla idea jos mä puhun naapurin kans joka auttoi viedä siitä tyttöä kotiin, koska se tiesi missä se asuu, ehkä se tietä jotain :/

p.s. toivottavasti muuten se ei palstaile täällä, sen tytön äiti:D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
p.s. toivottavasti muuten se ei palstaile täällä, sen tytön äiti:D :ashamed:

Toivottavasti palstailisi ja tajuaisi kuinka perseestä se äitinä on. Jos vaikka tajuais? No tuskin, kyllä huoli tulee ihan itsestään - terveillä.

Yhteistyössä