K
Kyynel
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Hmm. No minusta teet väärin. Et jaksa tuollaista pitemmän päälle itsekään. Mieti niitä asioita, joihin rakastuit miehessäsi... Rupea hoitamaan suhdettanne tosissaan niin ehkä tunteesi tuota toista kohtaan väistyvät.
Voinen sanoa, että tilanteemme on tällä hetekllä päällisin puolin hyvä. Huomioimme toisiamme, teemme asioita yhdessä koko perhe nykyisin.. Mutta se on se minun mieli joak tekee tätä hullun työtä.. Meinaan taas pakahtua kaipuusta ja enkä tarvitsisi kuin muutaman kauniin sanan, kuulla kuinka kuuma päivä toisella olikaan töissä..
Sen verran luonteen lujuutta löytyy, että en käy ottamaan yhetyttä.. Nähdään jos nähdään..
Niin tärkeintä työskentelyä parisuhteen eteen onkin se tunnepuoli eikä se miltä suhde ulospäin näyttää. Huomioiko miehesi sinua tarpeeksi ja keskusteletteko ajatuksistanne/toiveistanne?
Nykyisin kyllä. Mieheni löysi tavallaan itsensä meidän eron aikana.. On kuin toinen mies.. Nyt hän huomioi ja haluaa touhuta yhdessä.. Ennen ei ja se vei minun tunteeni ja jaksamisen, mutta nyt haluan yrittää jo lapsenkin takia.. Ja kun mies lupasi olla hyvä isä ja puoliso ; ( Nyt minä itken taas.. Minun tunteeni kuolivat jokin aika sitten, vaikka hän onkin muuttunut mies niin en minä pysty kääntämään vipua taas ON asentoon ; (