Aika kiinnittymisestä syntymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annukka-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annukka-80

Jäsen
02.05.2007
315
0
16
Kuinka pitkä aika teillä on ollut vauvan kiinnittymisestä synnytykseen? Mulla vauva laskeutui vkolla 35+4 ja on nyt kiinnittynyt vkolla 36+4. Ei kai ihan vielä enteile synnytystä, painoarvio on tällä hetkellä 2500 g tuntuvilla, saisi vähän vielä kasvaa :|

Minulla ei esikoinen edes kiinnittynyt ennen synnytyksen alkua. Laskeutunut oli kyllä noin viikolla 37 ja syntyi 38+2. Nyt tämä toinenkin laskeutui noin rv 37 ja kiinnittynyt on ollut viikon verran. Menossa 40+3. Hyvin huomaa eron esikoisen odotusaikaan siitä että närästys helpotti vasta synnytyksen jälkeen ja nyt kun tämä on "oikeasti" alhaalla niin rennien tarve on huomattavasti vähentynyt jo nyt.

Ja tuosta painoarviosta vielä. Esikoisen arvioitiin olevan 36+4 2900 g ja 37+4 3100 g. Yllättikin sitten 38+2 syntyessään 3630 g painoisena, eli painoarvio voi myös heittää, sillä ei olisi neljässä päivässä kyllä puolta kiloa kasvanut kuitenkaan.

Mä voisin kommentoida painoarvioo loppuvaiheessa kans, ku en muista mite kiinnyivät&laskeutuivat sillo noi neidit. Mut mun tytöt ultrattiin molemmat samassa paikassa ja sama lääkäri ja enne saliin menoa (eka rv39+1, toka 38+2) ja molempien painoarvio oli 2900g. Syntyivöt tuosta vuorokauden sisällä, eka paino 3390g ja toka 3345g..Joten kyllä ne voi heittää paljonkin.
Ite päättelin syyksi sen, että ovat nii ahtaalla jo kohdussa, että mittausvirheet syntyy siitä, mut en tiiä mikä asian oikea laita on.

Yhteistyössä